#270301
Witam, proszę o jakieś sugestie w sprawie niedogrzanego silnika. Sprawa wygląda tak, że rano po ruszeniu na zimnym silniku i przejechaniu kilkunastu kilometrów temperatura na wskaźniku dochodzi maksymalnie do 75-80 stopni. Na postoju wbija normalnie 90 stopni. Wydawałoby się, że są to klasyczne objawy zacięcia termostatu w pozycji otwartej, ale ogrzewanie działa normalnie. Większego zużycia paliwa też nie zauważyłem. Sprawdzałem też temperaturę dolnego węża z silnika do chłodnicy i do momentu osiągnięcia 90 stopni pozostaje zimny, także wydaje się, że termostat otwiera się prawidłowo. Dodam jeszcze, że gdy jadę około 100 km/h i zwolnię do ok 60km/h i zredukuje bieg, temperatura spada o jedną – dwie kreski w dół. Po ponownym przyspieszeniu wróci z powrotem 1-2 kreski w górę. Proszę o jakieś wskazówki co może być tego przyczyną.
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... 79#p269979
// moderator
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... 79#p269979
// moderator