#271042
Witam
Panowie ,chcąc nie chcąc mam duży nalot w swoim mk5 280tys km na silniku 1.4 BCA 16V.Silnik kaput,wiedziałem że będzie czekała mnie renowacja Ale koszta większe niż kupno silnika z nalotem 90tys.
Wpadłem na pomysł na włożenie 1.6 16v BCB (bliźniacza jednostka,cewka na cylinder,grzana odma itp.)
Jest to realne ?
Sprzęgło ma inną średnicę i inne drobnostki Ale martwi mnie fakt ECU który musze wymienić i wsadzić z golfa iv.Wtyki te same Ale czy podejdzie immo,czy będzie komunikacja,wiedze i sprzęt mam ale chodzi mi o sama pomyślność zgrania .Jak myślicie.Moją 1.4 montowano w 4 z tym samym nr ecu.
Pozdrawiam użytkownik Golfa V 1.4 z licznikiem od R32
Panowie ,chcąc nie chcąc mam duży nalot w swoim mk5 280tys km na silniku 1.4 BCA 16V.Silnik kaput,wiedziałem że będzie czekała mnie renowacja Ale koszta większe niż kupno silnika z nalotem 90tys.
Wpadłem na pomysł na włożenie 1.6 16v BCB (bliźniacza jednostka,cewka na cylinder,grzana odma itp.)
Jest to realne ?
Sprzęgło ma inną średnicę i inne drobnostki Ale martwi mnie fakt ECU który musze wymienić i wsadzić z golfa iv.Wtyki te same Ale czy podejdzie immo,czy będzie komunikacja,wiedze i sprzęt mam ale chodzi mi o sama pomyślność zgrania .Jak myślicie.Moją 1.4 montowano w 4 z tym samym nr ecu.
Pozdrawiam użytkownik Golfa V 1.4 z licznikiem od R32