Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By zuczek727 -  30 maja 2019, 22:03
 pomorskie
#274566
Jesli zakup pompy jest postepem ,to tak :blush: .Febi bilstein.Nie jest to moze najwyzsza półka ,ale tez i nie sam dół.Chce sam wymienic,bo malo ufny jestem.Niestety kanal chwilowo zajety na jakis czas,ale nie zapominam o forum i podziele sie efektem,jaki by nie byl ;).Sadze,ze najdalej za tydzien
By zuczek727 -  27 lip 2019, 13:41
 pomorskie
#276027
Sorry,ze tyle to trwalo,ale nie mialem weny i czasu ;) . Wycie zlikwidowane calkowicie,slychac znow klekot wtryskow i troche szumu ;) . I teraz najwazniejsze....nie wiem co dokladnie bylo powodem.Wymienilem pompe oleju z lancuchem i napinaczem oraz uszczelniacz walu. Lancuch raczej odpada,pompa jest pierwszym podejrzanym,ale przyznam,ze uszczelniacz ,mimo ze nie ciekl to byl twardy jak kamien i nie wiem,czy nie tu byla przyczyna.Poniewaz do zmany lancucha i tak trzeba zdejmowac uszczelniacz,wiec dla potomnych na przyszlosc....po eliminacji osprzetu wymieniac pompe w calym komplecie plus uszczelniacz ...pzdr :blush:
By zuczek727 -  30 lip 2019, 19:35
 pomorskie
#276061
:ireful: Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodano po 16 minutach 18 sekundach:
Wymontowana pompa.Poza zmiana koloru obudowy w zasadzie nie wiem,czy jest sie czego czepiac. Jakies rysy sa i owszem ale widzialem gorsze.Luz miedzy rotorem a obudowa wynosi 0.25 mm .Nie wiem jakie ta pompa ma wartosci fabryczne ,ale w tych ,ktore znam luz ten miesci sie miedzy 0.1 a 0.3 mm.Nie wiem,czy bede drazyl temat,w zasadzie wazne ,ze wycie zniknelo :)