Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
#289666
Witam. Golf plus 2006r 1.6 mpi. Miesiąc temu ze względu na głośną pracę i skorodowanie, został wymieniony na nowy układ wydechowy (rura kolektorowa, tłumik środkowy i końcowy), pozostał stary katalizator. Od tamtego czasu auto przejechało jakieś 3 tys. km bez żadnych niepokojących objawów. To co wystąpiło dzisiaj to kontrolka check engine wraz z komunikatem Abgassystem werkstatt i dźwiękiem "chrobotania" pod autem w momentach puszczania pedału gazu podczas jazdy. Żadnego spadku mocy nie zauważyłem. Na co to może wskazywać? Załączam log z VCDS:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06A-906-033-BGU.lbl
Oznaczenie elementu: 06A 906 033 DC
Komponent: SIMOS71 1.6l 2VG 8729
Weryfikacja: --H02--- Numer seryjny: VWZ7Z0F3813204
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 01392 785 00200
VCID: 63C51A8BA255B193BE-8036

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 006 - za mała skuteczność - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 3904 /min
Wartość Hex: 0x006D
Prędkość: 118.6 km/h
Temperatura: 680.0*C

19058 - Liniowa sonda lambda Z1 S1; obwód dostrajający pompy tlenowej
P2626 - 008 - przerwa - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2784 /min
Ilość powietrza/Obr.: 98.1 mg/suw
Napięcie: 4.900 V
Bity binarnie: 00000100
Obroty silnika: 2560 /min
Ilość powietrza/Obr.: 98.1 mg/suw
Napięcie: 4.860 V
Bity binarnie: 00000100

17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny
P1103 - 007 - moc za mała - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 4000 /min
Ilość powietrza/Obr.: 190.8 mg/suw
Oporność: 0.07 kOhm
Wartość Hex: 0x0002

Kody gotowości: 0010 1001