#290199
Witam,
Od kilku dni walczę z tematem jak poniżej.
Błąd 16645- Fuel injector#1 (N30)
P0261 -007- Short to ground
Zwarcie do masy na wiązce wtryskiwacza 1. Dochodzą do niego 2 przewody. Wtryski zamieniałem i mierzyłem ok 14 Ohm. Najpierw diagnozowałem wiązkę - diagnoza multimetrem wtyczki tego wtrysku pokazała ciągłość między przewodem + a masą, podmieniłem wiec przewód tego wtrysku od kompa do wtyczki- zwarcie między przewodami ustało.
Niestety nadal występuje błąd jak powyżej.
Kolejne pomiary pokazały że przewód masy tego wtryskiwacza (ten który podmieniałem) jest zwarty do masy(jak w nazwie błędu ) na przewodach pozostałych wtryskiwaczy nie występuje taka sytuacja. Zwarcie do masy zaczyna się już na pinie wychodzącym z kompa.
Czy to przesłanka że ECU uszkodzone?
Zakładam taki scenariusz- Wystąpiło podczas jazdy zwarcie na wiązce wtryskiwacza 1- uszkodziło ono coś na płycie ECU co obecnie powoduje błąd jak powyżej.
Innych błędów silnika nie ma.
POMOCY
Od kilku dni walczę z tematem jak poniżej.
Błąd 16645- Fuel injector#1 (N30)
P0261 -007- Short to ground
Zwarcie do masy na wiązce wtryskiwacza 1. Dochodzą do niego 2 przewody. Wtryski zamieniałem i mierzyłem ok 14 Ohm. Najpierw diagnozowałem wiązkę - diagnoza multimetrem wtyczki tego wtrysku pokazała ciągłość między przewodem + a masą, podmieniłem wiec przewód tego wtrysku od kompa do wtyczki- zwarcie między przewodami ustało.
Niestety nadal występuje błąd jak powyżej.
Kolejne pomiary pokazały że przewód masy tego wtryskiwacza (ten który podmieniałem) jest zwarty do masy(jak w nazwie błędu ) na przewodach pozostałych wtryskiwaczy nie występuje taka sytuacja. Zwarcie do masy zaczyna się już na pinie wychodzącym z kompa.
Czy to przesłanka że ECU uszkodzone?
Zakładam taki scenariusz- Wystąpiło podczas jazdy zwarcie na wiązce wtryskiwacza 1- uszkodziło ono coś na płycie ECU co obecnie powoduje błąd jak powyżej.
Innych błędów silnika nie ma.
POMOCY