Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
Awatar użytkownika
By PotaS -  02 cze 2015, 15:49
 warmińsko-mazurskie
#180743
Dzięki za wyjaśnienie, wariator i wszystko jasne ;)

Koszt mnie trochę zszokował ale sam wariator zrobił różnicę.

Wymieniałem rozrząd (bez wariatora) i zapłaciłem z robocizną 1 000 zł ale poza ASO. 3 000 km przejechane i spokój, oby jak najdłużej ;)
#180754
Bartas pisze:
tszkrabko pisze:Wariator 1700. Koszt wszystkich czesci to 3007. Pewnie mozna nie naprawiac i jezdzic jak kolega pisze tylko jak walnie to koszty wieksze.
Paru znajomych wyminialo, i nikt nie wymienial wariatora i smigaja nadal ....
ja tez nie wymieniałem... Turkotu od wymiany nie słyszałem.
#186316
108500km znalazłem polecanego prywatnego mechanika który podjął temat bez problemu. Auto nabyłem 2012 79kkm od poczatku troszkę tłukł. Wakacje w górach nasiliły problem. Do wymiany zakwalifikowano łańcuch rozciągnięty o dwa ogniwa ślizgi napinacz na nowy niecofający oraz uszczelniacz dodatkowo olej z filtrem przy okazji koszt 1310. Zrobiłem 200km bloga cisza przy zapalaniu.
By michaelslay -  25 sie 2015, 20:22
 małopolskie
#190158
Witam,

Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu silnika gdy ten przez chwile pracuje na podwyzszonych obrotach wystepuja odczuwalne drgania. Silnik tak jakby skubie. Gdy silnik przechodzi na normalne obroty problem znika. Czy ktos mial podobny problem? Z gory dzieki za informacje!!
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  26 sie 2015, 16:25
 lubelskie
#190253
michaelslay pisze:Witam,

Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu silnika gdy ten przez chwile pracuje na podwyzszonych obrotach wystepuja odczuwalne drgania. Silnik tak jakby skubie. Gdy silnik przechodzi na normalne obroty problem znika. Czy ktos mial podobny problem? Z gory dzieki za informacje!!
Miałem tak przed wymianą rozrządu i po również tak mam, ale może lekko mniej.
sajan pisze:U siebie też wymieniłem sam rozrząd bez wariatora i cisza:) jedynie to jak odpalam samochód to tak jak by na ssaniu chodzil mimo że ciepło na dworzu. Ale turkotu ani nic podobnego nie ma:)
W pewnych warunkach sterownik podgrzewa katalizatory. W FSI są dwa. W TSI chyba też. :super:
Awatar użytkownika
By sajan -  26 sie 2015, 23:17
 mazowieckie
#190322
Lukasz89 pisze:
michaelslay pisze:Witam,

Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu silnika gdy ten przez chwile pracuje na podwyzszonych obrotach wystepuja odczuwalne drgania. Silnik tak jakby skubie. Gdy silnik przechodzi na normalne obroty problem znika. Czy ktos mial podobny problem? Z gory dzieki za informacje!!
Miałem tak przed wymianą rozrządu i po również tak mam, ale może lekko mniej.
sajan pisze:U siebie też wymieniłem sam rozrząd bez wariatora i cisza:) jedynie to jak odpalam samochód to tak jak by na ssaniu chodzil mimo że ciepło na dworzu. Ale turkotu ani nic podobnego nie ma:)
W pewnych warunkach sterownik podgrzewa katalizatory. W FSI są dwa. W TSI chyba też. :super:

Jest to pewne co piszesz ? że to jest jakaś procedura "podgrzewania"?? bo w takim razie musze pogadać z czlowiekiem który stroił mi samochód czy da sie to wylączyć bo jest to upierdliwe:) zresztą u mnie nie ma co podgrzewać bo kata nie posiadam :tooth:
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  27 sie 2015, 22:34
 lubelskie
#190510
sajan pisze:
Lukasz89 pisze:
michaelslay pisze:Witam,

Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu silnika gdy ten przez chwile pracuje na podwyzszonych obrotach wystepuja odczuwalne drgania. Silnik tak jakby skubie. Gdy silnik przechodzi na normalne obroty problem znika. Czy ktos mial podobny problem? Z gory dzieki za informacje!!
Miałem tak przed wymianą rozrządu i po również tak mam, ale może lekko mniej.
sajan pisze:U siebie też wymieniłem sam rozrząd bez wariatora i cisza:) jedynie to jak odpalam samochód to tak jak by na ssaniu chodzil mimo że ciepło na dworzu. Ale turkotu ani nic podobnego nie ma:)
W pewnych warunkach sterownik podgrzewa katalizatory. W FSI są dwa. W TSI chyba też. :super:

Jest to pewne co piszesz ? że to jest jakaś procedura "podgrzewania"?? bo w takim razie musze pogadać z czlowiekiem który stroił mi samochód czy da sie to wylączyć bo jest to upierdliwe:) zresztą u mnie nie ma co podgrzewać bo kata nie posiadam :tooth:
Kolego, czytałem wszystkie serwisówki (zeszyty do samodzielnego kształcenia dotyczące FSI ale i Golfa V) dla mechaników w ASO. Wiem co mówię, kat musi się rozgrzać - inaczej nie będzie pracował dobrze i się zapcha. Ale skoro nie masz kata to da sie to wyłączyć, ale uwaga - nie wyłącz tylko EGRa :super: bo będzie...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16