#29279
Zastanawialem sie co wplywa na wade napinacza.
Mi nikt nie byl w stanie udzielic takiej informacji.
Zastanawialem sie czy moze ma na to wplyw ostra i dluga jazda z pelnym Vmaxem.
W Niemczech jezdzilem ostro, a pare tys. km pozniej wystapil ten odglos.
Moze to zbieg okolicznosci, a moze cholera czlowiek sie przyczynil do tej sytuacji [/quote]
Po pierwsze jest to wada fabryczna, ponieważ takie usterki ma wiele posiadaczy VW z łańcuchem rozrządu, zarówno silnikami TDI jak i benzynowymi.
Po drugie, nie wiem kto ostro jeździ chyba synalek, który dorwał furę od tatusia.
Zdecydowana wiekszośc osób, która kupiła za własną kasę auto za prawie 80 000 PLN lub więcej, jeździ normalnie i delikatnie, tym bardziej że jest to silnik TSI i mechanicy w ASO mają niewielkie doświadczenie z serwisowaniem tych aut i pomiomo to usterki napinacza występują po kilkudziesięciu tys. przebiegu.
Mi nikt nie byl w stanie udzielic takiej informacji.
Zastanawialem sie czy moze ma na to wplyw ostra i dluga jazda z pelnym Vmaxem.
W Niemczech jezdzilem ostro, a pare tys. km pozniej wystapil ten odglos.
Moze to zbieg okolicznosci, a moze cholera czlowiek sie przyczynil do tej sytuacji [/quote]
Po pierwsze jest to wada fabryczna, ponieważ takie usterki ma wiele posiadaczy VW z łańcuchem rozrządu, zarówno silnikami TDI jak i benzynowymi.
Po drugie, nie wiem kto ostro jeździ chyba synalek, który dorwał furę od tatusia.
Zdecydowana wiekszośc osób, która kupiła za własną kasę auto za prawie 80 000 PLN lub więcej, jeździ normalnie i delikatnie, tym bardziej że jest to silnik TSI i mechanicy w ASO mają niewielkie doświadczenie z serwisowaniem tych aut i pomiomo to usterki napinacza występują po kilkudziesięciu tys. przebiegu.