#76680
Ciekawi mnie czy łańcuch w FSI też ma ten problem
Z tego wątku wynika, że coś jest na rzeczy:PotaS pisze:Ciekawi mnie czy łańcuch w FSI też ma ten problem
Zastanawia mnie jedna sprawa, ten terkot o którym tu piszemy jak rozumiem jest właśnie wynikiem tego, że napinacz nie blokuje się w pozycji napiętej i po odpaleniu szarpie luźnym łańcuchem a do tego łańcuch zanim się napnie jest przez chwile luźny.siwy_dymek pisze:Witam, jestem juz po perypetiach z silnikiem -awarii ulegl napinacz, który nie zablokowal sie w pozycji napietej po zgaszeniu silnika. W ASO stwierdzono ze silnik do wymiany, silnik wymienili, koszt 30.500zl. 100% wszystkich kosztow VW wzial na siebie, mam nowy silnik, hurra!!
Walczcie o swoje!
2.0 FSI podobnie jak bliźniaczy 2.0 TFSI miały tez podobny problem ale nie występuje aż tak często jak w TSI. Tutaj całe infoPotaS pisze:O napinaczu słyszałem ale w artykule piszą o rozciągającym się łańcuchu w TSI i się zastanawiam czy FSI też ma ten problem jak ma to chyba trzeba wymienić cały rozrząd