Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By DABLJU -  19 sie 2010, 23:28
 -------
#28988
z uwagi na to ze padały pytania odnosnie róznicy w budowie , znalazłem takie oto linki

http://cgi.ebay.de/Turbolader-VW-Golf-V ... beh%C3%B6r

http://cgi.ebay.de/Turbolader-VW-Golf-V ... beh%C3%B6r


jak by ktos mógł sprawdzic w ETCE czy do 140 i 170 KM wchodza takie same turbinki to był bym wdzięczny. Numery w liknach

Cieszy mnie tez fakt ze nowa turbina kosztuje niewiele :lol: można pokusić sie więc o podkręcenie troszke mocy :mrgreen:
By Jedi -  19 sie 2010, 23:42
 -------
#28991
sprawdzałem w ETCE, rozmawiałem z CS'em, na 100% w 140KM i 170KM jest ta sama turbina
czipowane Vki 170KM wychodzą tak samo jak wersje 140KM
natomiast w wersji 122KM siedzi inne turbo, bardzo małe swoją drogą dlatego za wiele z tego silnika wykrzesać się nie da.
By Jedi -  16 wrz 2010, 21:54
 -------
#30063
liroyek pisze:Jedi
a jak to wyglada w wersji 160 ps ?? :)
bo wacham sie :) mam przedluzona gwarancje o rok i nie wiem czy robic chipa czy nie :) w sumie to jeszcze rok mi zostal :)
z obecnego 1.4TSI 160KM też uzyskasz około 200KM po chipie, chociaż Patryk z CS mówił, że wychodzą one lekko gorzej niż 1.4TSI (140, 170), które były montowane w V-ach