Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By ogor -  06 wrz 2010, 12:14
 -------
#29551
Witam
Posiadam Golfa V GTI, parę dni temu samochód zaczął się dławić i czasami brakowało mocy na wyższych obrotach, teraz samochód przestawił się na tryb serwisowy i w ogóle nie posiada przyspieszenia :roll: po przeskanowaniu vagiem wyskoczył błąd:
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa: przekroczona granica regulacji
P1063 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona
dodam że miesiąc temu zwiększyłem trochę moc zmieniając oprogramowanie komputera

z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
By speedbass -  06 wrz 2010, 16:13
 pomorskie
#29561
wejdź w dział GTI, tam to już jest o tym trochę
najczęściej DV siada,
mowiłem ci, że po chipie czasem pojawia się tryb awaryjny
zapomniałeś przez te wakacje :wink: a mówiłem na Manii

(jak widać tu, działy benzynowcy i GTI trochę już na siebie nachodzą, może czas na proponowaną kiedyś na PW korektę)
By ogor -  06 wrz 2010, 19:01
 -------
#29569
zawór DV mam wymieniony na ten z Forge (nie samą przystawke która robi pss, ale cały zawór wymieniałem) dzwoniłem dzisiaj do firmy która zmieniała mi oprogramowanie i mówili, że może to być jakiś czujnik na listwie wtryskowej.
Z dzisiejszego badania Vagiem wyszło, że pompa podaje 6.4 bara (chyba dobrze) a filtr paliwa został tydzień temu wymieniony. Tryb serwisowy pojawiał się wcześniej ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znikał, teraz jest cały czas i nic się z tym nie da zrobić bo po wykasowaniu i pierwszej "przygazówce" znowu się pojawia. Samochód przed tym wykazywał też objawy jakby za mało paliwa miał bo dławił się i przerywał.

miałem dylemat w którym dziale o problemie napisać ale wydawało mi się, że tutaj są zagadnienia bardziej techniczne a w dziale o GTI ogólne, jakby ktoś mógł przenieść temat byłbym bardzo wdzięczny :)
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  06 wrz 2010, 23:56
 pomorskie
#29593
ogor pisze:
Z dzisiejszego badania Vagiem wyszło, że pompa podaje 6.4 bara (chyba dobrze) a filtr paliwa został tydzień temu wymieniony.

trzeba było sprawdzić jak dmucha turbo bo komunikat typu "dolna wartość skrajna przekroczona" mówi o zbyt niskim ciśnieniu doładowania, więc tak jak koledzy pisali - coś nie tak z zaworem DV lub masz gdzieś nieszczelność
By DABLJU -  09 wrz 2010, 13:37
 -------
#29686
ogor pisze:zawór DV mam wymieniony na ten z Forge
Kiedys na forum AUDI TT dwoch kolesi pisało ze mielli podobny problem po zamontowaniu FORGEa w 1.8 T. Po zamontowaniu normalnego DV wszytsko wracało do normy
By speedbass -  09 wrz 2010, 15:01
 pomorskie
#29690
DABLJU pisze:
ogor pisze:zawór DV mam wymieniony na ten z Forge
Kiedys na forum AUDI TT dwoch kolesi pisało ze mielli podobny problem po zamontowaniu FORGEa w 1.8 T. Po zamontowaniu normalnego DV wszytsko wracało do normy
nie tylko na forum audi, na golfa forum też
z tym Forge jak sięgnę pamięcią ktoś już miał problem
wrócił do serii
Awatar użytkownika
By Tadek -  10 wrz 2010, 9:50
 zachodniopomorskie
#29728
Forge jest sterowany mechanicznie ,a DV elektronicznie. i tutaj może być problem. zmień na ori DV skasuj błędy i wtedy zobaczysz czy jest ok czy dalej trzeba szukać.
By ogor -  10 wrz 2010, 16:10
 -------
#29752
samochód naprawiony, co było nie powiem bo mechanik mi tego nie chciał zdradzić ale w każdym razie nic z tego co było tu napisane :)
Awatar użytkownika
By Majiic -  20 wrz 2010, 12:34
 -------
#30247
Podejrzewam ze mogl to byc popychacz pompy paliwa wysokiego cisnienia ;) jak sie przetrze moze porysowac krzywke walka.
I powodowac takie wlasnie objawy... ;)
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  22 wrz 2010, 14:41
 -------
#30321
Mógł być to popychacz, bo wymiana popychacza to max 1 godz.czyli można powiedziec ze od ręki.

Podobne objawy ja miałem,niestety musiałem wymienić komplet,czyli popychacz,wałek i popmę paliwa.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By krz_p -  22 wrz 2010, 15:31
 wielkopolskie
#30323
jakby miał przetarty popychacz to by się skończyło na wymianie wałka i pompy, a to trochę trwa
dlatego na bank nie był to popychacz