Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By biegacz86 -  17 maja 2011, 15:32
 -------
#44415
Witam drodzy koledzy jak juz gdzies pisalem w poprzednim poscie bylem zmuszony do podniesienia glowicy , sam tego dokonalem w garazu itd . w nastepstwie lancuch rozrzadu rowniez byl wymieniony napinacz prowadniece itd. zaciagnelem auto do servisu zeby ow rozrzad ustawili , po poskladaniu klamotow w calosc , pomimo iz mam swoje narzedzia do ustawiania. No i teraz niby silnik cicho chodzi ale nierowno na jalowym biegu skacze tak o 100 obr albo 50 obr , przepustnica jest czysta ( wlasnorecznie czyscilem :)) , Dzwiek wydechu jest bardzo niski doslownei jak by mial sportowy wydech . Charakterystyczne rowniez jest to iz silnik co jakis czas jak by sie wzdrygnol. I moje pytanie na sam koniec jest takie czy myslicie ze to zle ustawiony rozrzad? moze mieliscie juz doczynienia z podobnymi objawami ? Pozdrawiam
By P.S. -  17 maja 2011, 18:13
 -------
#44427
Na 99% źle ustawiony rozrząd.
W golfie jeszcze nic z rozrządem nie robiłem, ale się do tego zbliżam.

Za to w moim poprzednim aucie ustawili mi źle rozrząd i auto na luzie trzęsło się jak stary traktor. W czasie jazdy było w miarę ok. Wystarczy przestawić o 1 ząbek i już jest źle. Więc pewnie i u ciebie jest taka przyczyna

A u mnie na wałkach nacięcia powinny być na 12 oba, a jeden był na 12, a drugi na 2. Więc to było spore. Ale silnik na szczęście przetrwał z takim ustawieniem trasę nad nasze morze i z powrotem.
Ale tak tylko na marginesie o tym piszę. :)