Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By bastianek1 -  13 cze 2011, 21:59
 -------
#45965
Panowie mam pyt. Mianowicie moj kumpel znalazl takiego Rabbita w dobrych pieniazkach....Teraz pyt. co to jest warte "samo w sobie" jak ten silnik 2.5? Czy sa jakies problemy z tym, czy jest to awaryjne? Moze ktos ma na forum i jest w stanie sie wypowiedziec?

Z gory dzieki za podpowiedzi, oraz nie ukrywam ze zalezy na szybkich tresciwych opiniach :wink:
By Abest -  18 cze 2011, 0:34
 dolnośląskie
#46228
silnikspoko tam chyba jest 170 KM wolnossacy wiec odpada problem z turbo tlko pytanie czy go nekaja problemy podobne do np. 3.2 FSI zwiazane z osadzajacym sie nagarem mysle ze powiy byc na ten temat jakies artykuly, popyta bym o to google albo na vwgolf.pl ;)
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  18 cze 2011, 7:34
 pomorskie
#46230
super silnik, prosta konstrukcja 2.5 L rzędowy wolnossący 5 cylindrów 150 kucy, idealny do zagazowania, znajomy ma go w Jetta, średnie spalanie gazu około 10 litrów, nawet ładnie się zbiera, zresztą większość wolnossących amerykańców idealnie pasuje pod LPG, swego czasu interesowałem się zakupem autka z tym motorem więc zapytałem znajomego z ASO który stwierdził że z częściami nie ma problemu
Awatar użytkownika
By Bruce -  18 cze 2011, 16:03
 mazowieckie
#46242
bastianek1 pisze:Panowie mam pyt. Mianowicie moj kumpel znalazl takiego Rabbita w dobrych pieniazkach....Teraz pyt. co to jest warte "samo w sobie" jak ten silnik 2.5? Czy sa jakies problemy z tym, czy jest to awaryjne? Moze ktos ma na forum i jest w stanie sie wypowiedziec?

Z gory dzieki za podpowiedzi, oraz nie ukrywam ze zalezy na szybkich tresciwych opiniach :wink:
Kwestia sprawdzenia po VIN, czy nie byl sprzedawany przez serwis copart.com ...
Silnik 2,5L skoro w dobrych pieniadzach to moze w Polsce takie pojemnosci ludzie omijaja szerokim lukiem ?
Slyszalem, ze nie ma wiekszych bolaczek ten silnik, gdzies czytalem nawet, ze sa nawet zestawy kitow z Turbo do niego...
By jurgeen -  09 lis 2011, 9:19
 pomorskie
#53698
Ujeżdża ktoś taki silniczek? Jak to się sprawuje? Jak z awaryjnością? Ile to pali?
I najważniejsze - jak znosi gazownię?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  11 lis 2011, 13:12
 pomorskie
#53807
mój kumpel miał 2.5L w Jetta A5 z USA, silnik wolnossący rzędowy pięciocylindrowy na wtrysku pośrednim idealny do LPG, zresztą kumpel go również zagazował ale sprzedał go bo korozja wyłaziła, jak to bywa z autami zza oceanu był dość mocno walony no i zaczęło wyłazić rude ścierwo, jeździ porównywalnie jak 2.0 FSI choć moim zdaniem lepiej zbiera się od dołu, spalanie średnie 9 litrów Pb, 10-12 gazu z tego co pamiętam
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  18 lis 2011, 21:14
 pomorskie
#54412
speedbass pisze:kupować kupować
powiem ci że chętnie bym kupił tylko pewniaka a te z USA to jak trafić szóstkę w lotto a raczej w carfaxie :lol:
By jurgeen -  18 lis 2011, 21:24
 pomorskie
#54413
myślałem coby sobie przytułać sobie w przyszłym roku takiego zza oceanu po małej przygodzie, coby było wiadomo jaka przeszłość, zrobić samemu, w podtlenek elpidżi wrzucić i latać