Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  04 sty 2015, 11:20
 lubelskie
#158290
grotof pisze:Właśnie dzisiaj zamówiłem części: łańcuch, dwie prowadnice, uszczelkę pokrywy, uszczelniacz silikonowy, simering wału, oringi pokrywek, napinacz - całość ok. 800, zł. Mam wątpliwość co do napinacza - na tym forum w większości podają oznaczenie z końcówką AH, w ASO facet zapewniał mnie, że ma być z oznaczeniem BA. Podobno jest to najnowsza wersja ? Nie jestem pewien czy to nie jakaś sciema. Obawiam się żeby nie sprzedał mi wersji napinacza przed modyfikacją.
Może będziesz wiedział coś nt zestawu blokady. Widziałem wersję z przedłużką do czujnika wkręcanego w gniazdo świecy dla ustawienia GMT. Czy aby będzie to niezbędne w przypadku jedynie wymiany łańcucha. Zablokuję górne wałki i wał główny więc nie będę obracał wału, chyba że jest jakiś myk który nie przychodzi mi w tej chwili do głowy.
Dokończe tylko temat dla potomnych...

Teraz patrze w ETKA i znowu zmodyfikowali napinacz (1.09.2014 r.) :eek:

Z numerem BA jest najaktualniejszy.
By grotof -  04 sty 2015, 18:04
#158378
Raz jeszcze dzięki Łukasz.
Pytanie do Moderatora - zrobię manual (np. PDF lub inny format) wymiany rozrządu dla 1,6 FSI odpowiedz proszę, może już na priv, czy w moim imieniu zamieścisz go dla potomności np. w zakładce Zrób to sam. Wcześniej kilka razy próbowałem dodać na tym forum podobne treści, niestety bez powodzenia.
By Pablo -  03 paź 2015, 22:17
 małopolskie
#194961
Przepustnicę można adaptować VCDSem, ale nie jest to wymagane.
Sama też się po jakimś czasie zaadaptuje.