#302
Hej
Mam silniczek 1.6 FSI 16V.
Zalewam go paliwem PB 95, w instrukcji mam napisane, zeby lac PB 98.
Z tym, ze w Polskich realiach ciagle cos kombinowane jest przy paliwie...
Dodaja rozpuszczalnika itd...
Wiec, tylko co jakis czas leje PB 98 i sa juz pierwsze efekty ...
Dodam, ze na PB 95 czy Pb 98 nie zauwazylem w Polsce najmniejszej roznicy. Kultura pracy silnika ciagle jest taka sama
Slychac u mnie coraz glosniej zawory, niestety
Mam nadzieje, ze to ustapi po zalaniu V Powerem lub Supreme 95...
Slyszalem, ze sa to jedyne paliwa ktore sa do nas dostarczane z zagranicy.
Reszta przechodzi przez przepompownie etc...
Jak to wyglada u Was z paliwem i odglosami silnika ?
Mam silniczek 1.6 FSI 16V.
Zalewam go paliwem PB 95, w instrukcji mam napisane, zeby lac PB 98.
Z tym, ze w Polskich realiach ciagle cos kombinowane jest przy paliwie...
Dodaja rozpuszczalnika itd...
Wiec, tylko co jakis czas leje PB 98 i sa juz pierwsze efekty ...
Dodam, ze na PB 95 czy Pb 98 nie zauwazylem w Polsce najmniejszej roznicy. Kultura pracy silnika ciagle jest taka sama
Slychac u mnie coraz glosniej zawory, niestety
Mam nadzieje, ze to ustapi po zalaniu V Powerem lub Supreme 95...
Slyszalem, ze sa to jedyne paliwa ktore sa do nas dostarczane z zagranicy.
Reszta przechodzi przez przepompownie etc...
Jak to wyglada u Was z paliwem i odglosami silnika ?