: 29 maja 2007, 12:29
Bruce a dlaczego la³e¶ 95? To proszenie sie o problemy. Ja z moim 1.6FSI nie ryzykowa³em, la³em tylko BP Ultimate i nie by³o ¿adnych problemów.
krz_p Paliwo w Polsce nie wazne czy PB95, czy PB98 jest oszukiwane.krz_p pisze:Bruce a dlaczego la³e¶ 95? To proszenie sie o problemy. Ja z moim 1.6FSI nie ryzykowa³em, la³em tylko BP Ultimate i nie by³o ¿adnych problemów.
W Warszawie na Bielanach jest przepompownia paliw plynnych.PotaS pisze:Ja kurcze leje Verve98 .. mo¿e to paliwo tez jest nie halo .. ale z tego co wiem to i tak BP, Shell, statoil bior± paliwo od Orlenu bo to wychodzi taniej .. wiec to chyba nie ma znaczenia
Tak, wszystkie Firmy kupuj± paliwo w Orlenie, ale ka¿da z nich dodaje do tego paliwa swoje "ulepszacze" i dlatego paliwa te ró¿ni± siê jako¶ci±.Bruce pisze:W Warszawie na Bielanach jest przepompownia paliw plynnych.PotaS pisze:Ja kurcze leje Verve98 .. mo¿e to paliwo tez jest nie halo .. ale z tego co wiem to i tak BP, Shell, statoil bior± paliwo od Orlenu bo to wychodzi taniej .. wiec to chyba nie ma znaczenia
Przyjezdzaja tam i biora paliwo cysterny Statoil, Orlen, Shell, BP etc...
Jedno wielkie oszustwo.
Czyli ?mimi pisze:w książce serwisowej "stoi" jak byk"do tego silnika najlepiej tankować paliwo o małej zawartości siarki lub bezsiarkowe, aby uzyskać mniejsze zużycie paliwa" i " Przy niewielkim obniżeniu mocy silnika, lekko zwiększonym zużyciu paliwa i z metalicznym odgłosem zaworów, aż do uruchomienia sie regulacji spalania stukowego"