#263117
No to pojechałeś. Koszt remontu pewnie nie mały ale za to będziesz miała spokój na bardzo długo. Co do pytań to uważam, że:
1. Olej tylko pełny syntetyk 5W30 ew. 40. Jakiej firmy tutaj są różne zdania a na temat olejów jest osobny temat na forum.
Poprzednio miałeś zalany mineralny 10W40 bo już silnik miałeś wyjechany a mechanik myślał pewnie, ze coś to pomoże.
2. Ten silnik nie jest demonem mocy a chiptuning da ci najwyżej kilka KM a więc bez sensu. Ja bym go dotarł troszkę tak do pierwszej wymiany ojelu i pojechał na hamownię żeby sprawdzić jaką faktycznie ma moc.
3. Wentylator mówisz, że się nie wyłącza? Gdyby były upały, no to ok, a tak to podłącz kompa i sprawdź błędy. Zrób to też przed hamownią oczywiście.
4. Na silniku mocowana na gumowe kołki powinna być plastikowa osłona, jak nie wiesz jak wygląda poszukaj w necie zdjęć sprzedawanych np. aut.
1. Olej tylko pełny syntetyk 5W30 ew. 40. Jakiej firmy tutaj są różne zdania a na temat olejów jest osobny temat na forum.
Poprzednio miałeś zalany mineralny 10W40 bo już silnik miałeś wyjechany a mechanik myślał pewnie, ze coś to pomoże.
2. Ten silnik nie jest demonem mocy a chiptuning da ci najwyżej kilka KM a więc bez sensu. Ja bym go dotarł troszkę tak do pierwszej wymiany ojelu i pojechał na hamownię żeby sprawdzić jaką faktycznie ma moc.
3. Wentylator mówisz, że się nie wyłącza? Gdyby były upały, no to ok, a tak to podłącz kompa i sprawdź błędy. Zrób to też przed hamownią oczywiście.
4. Na silniku mocowana na gumowe kołki powinna być plastikowa osłona, jak nie wiesz jak wygląda poszukaj w necie zdjęć sprzedawanych np. aut.