Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By Piotrekb_s3 -  16 maja 2014, 22:56
 łódzkie
#131489
Bylem akurat u Patryka jak czyscil nagar w aucie Wozo i nie widzialem zeby uzywal jakis specjalnych narzędzi. Zwykle nitro, pare pedzelkow i cos do zdrapywania...
By Kuba_84 -  04 sie 2014, 15:47
 wielkopolskie
#139144
Siemanko Panowie w piątek zabieram się za czyszczenie nagaru w moim FSI (jeśli żadne losowe sprawy nie przeszkodzą :)) jakieś porady od znawców tematu na co zwrócić uwagę, na co uważać itp. itd. ??? Zobaczymy jak to wygląda u mnie przy nalatanych 80tyś kilometrów :tooth: Nie wiem czy będę miał czas pstrykać tylę fotek na tutorial ale na pewno coś tam się cyknie czekam na info od obeznanych w temacie z góry dzięki Panowie :cool:
By Kuba_84 -  05 sie 2014, 10:09
 wielkopolskie
#139200
A więc:
tszkrabko pisze:cos ci sie dzieje czy po prostu chcesz wyczyscic?
Nie w sumie nic się nie dzieje czasami podryguje sobie silnikiem jak jest nagrzany ale z czystej ciekawości chce to wyczyścić i zobaczyć jaki jest nagar przy 80tyś :)
Nastille pisze:Kuba jak zrobisz wrzuć kilka uwag i porad na co uważać, jak i czym czyściłeś i oczywiście pochwal się fotkami czystych elementów
Spoko jak uda mi się to rozebrać, wyczyścić i złożyć a auto odpali to na pewno podzielę się informacjami i postaram się wrzucić jakieś foto :)
By Nastille -  08 sie 2014, 16:22
 dolnośląskie
#139474
Kuba, spróbuj przejechać około 3km na 2-m biegu przy ok. 4000 obrotów, a później około 2km na 3-m biegu też przy 4000 obrotów. Mi pomogło, auto zdecydowanie lepiej reaguje na gaz i już tak nie szarpie przy ruszaniu. Polecam wszystkim tym, którzy mają taki problem lub przymierzali się do czyszczenia EGR'a tak jak ja. :cool:
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  08 sie 2014, 22:29
 lubelskie
#139520
Nastille pisze:Kuba, spróbuj przejechać około 3km na 2-m biegu przy ok. 4000 obrotów, a później około 2km na 3-m biegu też przy 4000 obrotów. Mi pomogło, auto zdecydowanie lepiej reaguje na gaz i już tak nie szarpie przy ruszaniu. Polecam wszystkim tym, którzy mają taki problem lub przymierzali się do czyszczenia EGR'a tak jak ja. :cool:
W mojej opinii udrożniłeś sobie przypchany katalizator lub nawet oba.. :)
By Kaczor -  05 lut 2015, 15:50
 mazowieckie
#164576
Witam Witam.
Zastanawia mnie czy i w jaki sposób powinienem wyczyścić przepustnice oraz/lub kolektor dolotowy.
Mam nabite 143tyś silnik na hamowni z katalogowych 200KM obecnie ma 221KM więc niby ok.
Więc czy jest sens czyszczenia wyżej wymienionych elementów, skoro silnik pracuje normalnie ?
Zainteresował mnie ten temat ponieważ mam problem z "wypinającym" się popychaczem? klapek w kolektorze.
Sprawa jest o tyle nie ciekawa że w ASO za czyszczenie samej przepustnicy życzą sobie 400zł :\ a samodzielnie dostęp do tego jest koszmarny.
Ktoś coś doradzi? z góry dzięki ;)