#103315
Po od paleniu jak zimny bardzo pierdzi jakby z kolektora oraz słychać bulgotanie po dodaniu gazu z wydechu,
Jak się rozgrzeje to z kolektora nie słychać ale tylko lekko bulgota z rury.
Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym oraz uszczelniony cały tłumik oraz wymieniony końcowy i nic to nie dało.
Wpadłem na pomysł aby sprawdzić wartości bloków w tym silniku i wyszło że wartości czujnika spalania stukowego są bardzo rozbieżne pomiędzy cylindrami
czy to może powodować taki właśnie pogłos w tłumiku?
Kolektor wydechowy sprawdzony cały, świece nowe, wydech całkowicie szczelny sprawdzony, nowa uszczelka kolektora wydechowego, brak błędów w komputerze silnika, kompresja 4 x 12, czasy wtrysków 4 x 3.1ms.
Jest wypadanie zapłonów na PB na 1 cylindrze i czasami na 2 ale na gazie niema występuje ten problem.
podczas wymiany uszczelki kolektora wydechowego zauważyłem że kanały wydechowe w głowicy 1,4 są idealnie czyste a 2 średnio, 3 lekko jak się przypatrzyło przekopcony, ale bez przesady,
Może to było od starych świec co miały dość wypalone elektrody.
czy w tym silniku zawory są regulowane ? czy sa tam już popychacze hydrauliczne?
proszę o pomoc z tym pierdzeniam
Jak się rozgrzeje to z kolektora nie słychać ale tylko lekko bulgota z rury.
Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym oraz uszczelniony cały tłumik oraz wymieniony końcowy i nic to nie dało.
Wpadłem na pomysł aby sprawdzić wartości bloków w tym silniku i wyszło że wartości czujnika spalania stukowego są bardzo rozbieżne pomiędzy cylindrami
czy to może powodować taki właśnie pogłos w tłumiku?
Kolektor wydechowy sprawdzony cały, świece nowe, wydech całkowicie szczelny sprawdzony, nowa uszczelka kolektora wydechowego, brak błędów w komputerze silnika, kompresja 4 x 12, czasy wtrysków 4 x 3.1ms.
Jest wypadanie zapłonów na PB na 1 cylindrze i czasami na 2 ale na gazie niema występuje ten problem.
podczas wymiany uszczelki kolektora wydechowego zauważyłem że kanały wydechowe w głowicy 1,4 są idealnie czyste a 2 średnio, 3 lekko jak się przypatrzyło przekopcony, ale bez przesady,
Może to było od starych świec co miały dość wypalone elektrody.
czy w tym silniku zawory są regulowane ? czy sa tam już popychacze hydrauliczne?
proszę o pomoc z tym pierdzeniam