Volkswagen Golf MK5

Wszystko o młodszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
By Hulaj -  16 wrz 2009, 9:34
 mazowieckie
#17062
Już się nie mogę doczekać zdziwionej miny kierownika r20 jak go objadę "starym" golfem ;)

Podoba mi się to autko, szkoda V6 bo teraz to tylko tuningowany golf. R32 miały jakąś taką duszę której nie miały GTI a tworzył ją bez wątpienia właśnie ten niepraktyczny silnik. A wszystko przez ekologów terrorystów.

Znając przedziały cenowe VW auto będzie beznadziejnie drogie, na pewno znajdzie się bez problemu coś lepszego. Pewnie z kilkoma dodatkami i DSG cena oprze się o 200 tyś :? jest już jakiś cennik?
By Jedi -  16 wrz 2009, 10:04
 -------
#17063
zgadzam się z Tobą Hulaj, auto wygląda bardzo ładnie, osiągi i silnik też bardzo dobre, ale właśnie szkoda mimo wszystko, że to już nie wolnossące V6. Coraz bardziej irytujący zaczyna się robić ten nacisk na ekologie, zmniejszanie pojemności i wpychanie turbin do wszystkiego co się tylko da (jak na ironię jeżdzę 1.4 TSI :]).

Cen chyba jeszcze nie ma, ale pewnie od min. 150 tyś zł się zaczynać.

aha Golf R20 będzie do zobaczenia na już jutro rozpoczynającym się salonie we Frankfurcie :)
Awatar użytkownika
By krz_p -  17 wrz 2009, 8:53
 wielkopolskie
#17072
nie przesadzajcie, R20 powinno być trochę tańsze od S3 lub w podobnej cenie
S3 obecnie kosztuje ok. 140k PLN i pewnie coś koło tego ustalą cenę na R20
By Hulaj -  17 wrz 2009, 11:02
 mazowieckie
#17073
Kupowałem Golfa jako nowość i jeden z pierwszych GTI w salonie w PL i ze wszystkimi dodatkami wyniósł grubo ponad 130tyś!! R32 już doposażyć można było na okolice 200tyś. Więc nie widzę problemu żeby taka nowość i modelowo jako golf, i nowość jako r20 po raz pierwszy + ceny VW i koszt będzie kosmiczny. Zobacz sobie ile przytaczane S3 kosztowało jak wchodziło na salony, jakby kosztowało 140 tys to bym dziś pisał na innym forum.

Nowego GTI w konfiguracji robiłem mniej więcej jak mam teraz i jak dobiło do 140 tyś to już dałem sobie spokój, nie ma się więc co spodziewać że r20 będzie tańszy. No chyba że golasek, który i tak będzie droższy od GTI VI, ale mówimy o doposażonym aucie i górnych granicach.
Awatar użytkownika
By krz_p -  18 wrz 2009, 7:58
 wielkopolskie
#17080
Hulaj nie przypuszczam aby na R20 ustalili cenę wyższą niż na S3
może być podobna jak cena S3, czyli ok. 135-140k PLN przy lepszym wyposażeniu
lub minimalnie niższa

BTW. w audi idzie wyrwać auto z b. dużym rabatem, nawet do 13-14%, zależy jak kto umie negocjować
więc myślę, że jak przyjdziesz do salonu VW to też da się zbić cenę (mi się przy zakupie GTI udało, i to b. mocno)
By Jedi -  18 wrz 2009, 10:52
 -------
#17081
z drugiej strony racja, na sam silnik będzie mniejsza akcyza, a to też będzie miało spory wpływ na cenę, może faktycznie będzie kosztować w granicach obecnej ceny S3.

200tyś zł to zdecydowanie byłaby przesada nawet z super wyposażeniem, no chyba, że VW przyjmie polityke Subaru :]
By speedbass -  23 wrz 2009, 9:15
 pomorskie
#17111
wiadomo, że golf R20 nazywa się golf R, w golfie R jest najwyższą linią modelową
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

wymyślili jeszcze coś takiego dla golfa jak R-line, czyli forma podniesienia prestiżu na zewnątrz, na wzór audi, gdzie jest s i s-line
(znaczki promujące na ścianach)
Obrazek Obrazek

a co do ceny, to do ceny s3 blisko o ile nie to samo albo drożej
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 9:36 przez speedbass, łącznie zmieniany 2 razy.