Volkswagen Golf MK5

Wszystko o młodszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
Awatar użytkownika
By krz_p -  08 lut 2011, 9:11
 wielkopolskie
#37602
Jedi cena, którą podałeś jest już nieaktualna
jak skonfigurujesz sobie RS-a, to wychodzi cena 120-125k, a to już trochę drogo jak za renówkę
na chwilę obecną cenowo najlepiej prezentuje się Cupra R, mocno zeszli z ceny i są bardzo korzystne pakiety wyposażenia
By Jedi -  08 lut 2011, 11:55
 -------
#37610
krz_p pisze:Jedi cena, którą podałeś jest już nieaktualna
jak skonfigurujesz sobie RS-a, to wychodzi cena 120-125k, a to już trochę drogo jak za renówkę
na chwilę obecną cenowo najlepiej prezentuje się Cupra R, mocno zeszli z ceny i są bardzo korzystne pakiety wyposażenia
faktycznie, ja podałem cene za RS'a w momencie kiedy kupowałem GTI, a więc z lipca 2010r. i wtedy pamiętam wychodziło dość podobnie, a nawet chyba Megane było troche tańsze bez dodatkowych pakietów
By korzen88 -  19 kwie 2011, 15:55
 -------
#42358
Jedi pisze:ciekawie wypadł test Renault Megane RS w najnowszym Sport Auto. Oprócz bardzo przyzwoitych rezultatów w pomiarach osiągów, Megane RS okazał się lepszy prawie we wszystkich innych kategoriach od Golfa R
Testowana była wersja z pakietem Cup.

Obrazek

Ogólnie Renault Megane RS całkiem nieźle wypadł, a za 99 900zł to auto jest dobrą ofertą, czasem zastanawiam się, że zamiast GTI mogłem kupić właśnie Megane RS
Tylko jednego nie moge przełknąc w megane rs: plastikowe nakładki na nadkola, poszerzające wizualnie auto.
By Jedi -  05 lip 2011, 22:00
 -------
#47038
przez ostatnie 2 dni zamieniłem GTI na Cupre R

Obrazek


auto bardzo fajne, chociaż ma pewne swoje wady, ale, w chwili obecnej to chyba najtańszy hot hatch o takiej mocy, więc warto się nad nim zastanowić, bo po rabatach jest tańszy od GTI, nie wspominając już o Golfie R.
By speedbass -  05 lip 2011, 22:18
 pomorskie
#47043
Jedi pisze:przez ostatnie 2 dni zamieniłem GTI na Cupre R

Obrazek


auto bardzo fajne, chociaż ma pewne swoje wady, ale, w chwili obecnej to chyba najtańszy hot hatch o takiej mocy, więc warto się nad nim zastanowić, bo po rabatach jest tańszy od GTI, nie wspominając już o Golfie R.
gratuluję
kiedyś miałem podobną rej. [** 9400*] :mrgreen:
By Jedi -  05 lip 2011, 22:50
 -------
#47047
speedbass pisze: gratuluję
kiedyś miałem podobną rej. [** 9400*] :mrgreen:
ale spokojnie, auta nie zmieniłem, miałem ją tylko na 2 dni u siebie :)

nawet jakbym teraz miał kupować samochód, to i tak wybrałbym GTI
By speedbass -  05 lip 2011, 23:09
 pomorskie
#47048
Jedi pisze:
speedbass pisze: gratuluję
kiedyś miałem podobną rej. [** 9400*] :mrgreen:
ale spokojnie, auta nie zmieniłem, miałem ją tylko na 2 dni u siebie :)

nawet jakbym teraz miał kupować samochód, to i tak wybrałbym GTI
Zawsze i tak zostaje się w rodzinie gdybyś zamienił
środek seata mnie nie porywa niestety
ale leon i golf to bliźniaki :wink:


a u mnie na kilka dni też dla porównania asx :mrgreen: ale mitsubishi środek też nie porywa :(
By Jedi -  05 lip 2011, 23:16
 -------
#47051
speedbass pisze:
Jedi pisze:
speedbass pisze: gratuluję
kiedyś miałem podobną rej. [** 9400*] :mrgreen:
ale spokojnie, auta nie zmieniłem, miałem ją tylko na 2 dni u siebie :)

nawet jakbym teraz miał kupować samochód, to i tak wybrałbym GTI
środek seata mnie nie porywa niestety
no właśnie to jedna z jego największych wad, środek jest fatalny, plastiki są słabej jakości, Golf przy Leonie to klasa premium jeśli chodzi o wykończenie wnętrza. Dlatego dobra cena Cupry R musi się też z czegoś brać.
By Jedi -  06 lip 2011, 16:05
 -------
#47086
antoś pisze:Mnie jeszcze draznia te okienka w przednich slupkach rodem z jakiegos minivana. Jezeli komus zalezy tylko na osiagach to cupra jest fajniejsza:-)

zgadza się, na biegach ciągnie zauważalnie lepiej od GTI, natomiast odczułem, że traci bezpośrednio po zmianie biegu, bo jest dość długa chwila zwłoki zanim znowu zacznie przyspieszać, natomiast w GTI po zmianie biegu przerwa w "ciągu" jest dużo krótsza. Piszę o skrzyni ręcznej, a skoro w DSG jest tak jak pisał Hulaj, to może m.in. dlatego VI GTI i Scirocco 2.0TSI tak dobrze jeżdżą.

W dodatku spalanie w Cuprze R jest sporo większe niż w GTI i niestety, ale osiągi tego nie rekompensują.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11