Strona 3 z 4

Re: GTD vs TSI 160

: 20 sie 2010, 12:40
autor: speedbass
ale GTD miejmy nadzieję, że spali trochę mniej
ale chyba jest bez tej elektronicznej szpery
dużo na youtubie jest porównań VI GTI vs GTD
ogólnie do sprawnej jazdy ogólnie GTD
do pogonienia i zabawy GTI
można sobie wyrobić zdanie po oglądnieciu tych filmów na YT

Re: GTD vs TSI 160

: 20 sie 2010, 14:22
autor: krz_p
bardziej mi chodzi o wrażenia zza kierownicy niż o filmy
jak na razie wygląda, że jednak nie będę musiał pakować się w diesla

Re: GTD vs TSI 160

: 20 sie 2010, 15:13
autor: speedbass
8s do setki ma GTD
po chipie i z 7s wyjdzie, czy to źle?
wiadomo, że benzynka ma inną charakterystykę, w GTD 100km/h na 3 biegu
ale start diesla nawet na tych filmach wychodzi sprawnie (choć to dziwne że lepiej idzie)
ogólnie VI jeździ fajnie, jechałem ostatnio i w środku czy zawieszenie jednak postęp do Vtki

GTD mi się podoba ale cena faktycznie z 10 tys za dużo
dziś bardziej ekskluzywna od GTI :wink:

Re: GTD vs TSI 160

: 20 sie 2010, 18:13
autor: Hulaj
VI GTD ma bardzo ładnie dźwięk silnika :shock: , jak na dizla.

Re: GTD vs TSI 160

: 20 sie 2010, 22:09
autor: Jedi
pewnie nikt po programie GTD tutaj nie jeździł, ja jeździłem tylko serią jeszcze z DSG i to bezpośrednio po jeździe testowej VI GTI, więc wrażenia były średnie, bo jednak różnica była dość duża.

Re: GTD vs TSI 160

: 22 sie 2010, 22:43
autor: kimi
Jedi pisze:pewnie nikt po programie GTD tutaj nie jeździł, ja jeździłem tylko serią jeszcze z DSG i to bezpośrednio po jeździe testowej VI GTI, więc wrażenia były średnie, bo jednak różnica była dość duża.
i jakie były te wrażenia ? czy prowadzi się tak samo jak gti, czy jest głośny ?

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 21:04
autor: liroyek
wg mnie sporotwe autko to tylko benzyna i tyle :)
w PL pownno czlowieka byc stac na 2 :) disel na codzien do pracy itp :) i wypas bryna do odstresowania sie :P

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 21:50
autor: Forest
Eee tam benzyna. Fakt, że brzmi lepiej i wyżej się wkręca, ale diesel ma ogromny potenciał. Jak by było inaczej to by panowie z Audi nie ścigali się swoim TDikiem w wyścigu Le Mans i jeszcze wygrywali :D

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 22:01
autor: Jedi
Panowie z Audi i z Peugeota ścigają się w Le Mans dieslami z prostej przyczyny - mniej palą niż benzynowe jednostki

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 22:03
autor: Forest
I chyba nie chodzi o oszczędność tylko o częstość podjeżdżania do pit stopu ;)

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 22:05
autor: malydaras
Forest pisze:Eee tam benzyna. Fakt, że brzmi lepiej i wyżej się wkręca, ale diesel ma ogromny potenciał. Jak by było inaczej to by panowie z Audi nie ścigali się swoim TDikiem w wyścigu Le Mans i jeszcze wygrywali :D
Wybór turbodiesla w tym przypadku to nie kwestia "lepszości" a tylko i wyłącznie przepisów :wink:. Do ścigania się tylko benzyna :mrgreen:.

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 22:15
autor: Jedi
u mnie w domu przybyło nowe auto - Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM, a więc bliźniacza jednostka do Golfa GTD, sportu ten silnik ma 0, ale w przyszłym tygodniu będzie miał program Compsportu, ciekaw jestem co uda się z niego wykrzesać.

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 22:31
autor: speedbass
Jedi pisze:u mnie w domu przybyło nowe auto - Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM, a więc bliźniacza jednostka do Golfa GTD, sportu ten silnik ma 0, ale w przyszłym tygodniu będzie miał program Compsportu, ciekaw jestem co uda się z niego wykrzesać.
ponad 200KM?

widziałem u nich wykres takiego silnika z nakładką ponad 200KM
zależy wszystko od bonusa

Re: GTD vs TSI 160

: 16 wrz 2010, 23:15
autor: Jedi
speedbass pisze:
Jedi pisze:u mnie w domu przybyło nowe auto - Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM, a więc bliźniacza jednostka do Golfa GTD, sportu ten silnik ma 0, ale w przyszłym tygodniu będzie miał program Compsportu, ciekaw jestem co uda się z niego wykrzesać.
ponad 200KM?

widziałem u nich wykres takiego silnika z nakładką ponad 200KM
zależy wszystko od bonusa
nawet redakcja polskiego top geara testuje takie Exeo z programem napisanym przez Patryka z Compsportu, im wyszło 212KM i 430Nm, u mastersa też widziałem, że ok 210KM uzyskiwali z tego silnika, więc mam nadzieje, że z naszego egzemplarza też wyjdzie ok 210KM.

Re: GTD vs TSI 160

: 18 wrz 2010, 8:02
autor: TotenKopf
Oto co wczoraj widziałem na ul.Słowackiego w Gdańsku :D
Pod napisem GTD info: Powered by V-tech
Obrazek