Strona 1 z 2

DCC czy warto ?

: 03 cze 2010, 1:01
autor: kimi
Jak zachowuje się GTD/GTI z DCC, jak wypadają te samochody w trybie komfort ? Czy amortyzują w tym trybie tak jak zwykłe Golfy VI ?

Re: DCC czy warto ?

: 03 cze 2010, 15:50
autor: Bruce
kimi pisze:Jak zachowuje się GTD/GTI z DCC, jak wypadają te samochody w trybie komfort ? Czy amortyzują w tym trybie tak jak zwykłe Golfy VI ?
Mialem okazje przejechac sie GTI MKVI z DCC.
Swietne rozwiazanie, system zajmuje sie regulacja sprezyn.
Dzieki temu masz opcje twardszej charaktersytyki na np: zakretach, trybu komfortu na dziurach i opcje fabrycznego strojenia neutral ( czy jakos tak ).
Opcja komfort znacznie poprawia komfort, GTI i GTD sa na 17', polecam wziasc DCC do zamowienia. :wink:

Re: DCC czy warto ?

: 03 cze 2010, 18:19
autor: speedbass
sprężyny czy amortyzatory regulowane są? :?

Re: DCC czy warto ?

: 03 cze 2010, 18:34
autor: pszczolek
A to nie jest takie rozwiązanie jak np w Audi Q7 z pneumatycznym zawieszeniem?

Re: DCC czy warto ?

: 03 cze 2010, 19:13
autor: krz_p
pszczolek pisze:A to nie jest takie rozwiązanie jak np w Audi Q7 z pneumatycznym zawieszeniem?
nie, z pneumatyką nie ma to nic wspólnego

można wybrać jeden z trzech trybów pracy amortyzatorów

Re: DCC czy warto ?

: 03 cze 2010, 19:59
autor: kimi
w trybie comfort amortyzuje jak zwykły golf tzn bez sportowego zawieszenia czy jest twardszy ?
niestety nie mam okazji się takim wynalazkiem przejechać.

Re: DCC czy warto ?

: 05 cze 2010, 18:00
autor: Bruce
kimi pisze:w trybie comfort amortyzuje jak zwykły golf tzn bez sportowego zawieszenia czy jest twardszy ?
niestety nie mam okazji się takim wynalazkiem przejechać.
Podzwon po salonach Vw.
I popytaj Handlowcow jakie auto maja z DCC, to zobaczysz jak dziala i sam ocenisz.

Re: DCC czy warto ?

: 05 cze 2010, 19:23
autor: speedbass
Bruce pisze:
kimi pisze:w trybie comfort amortyzuje jak zwykły golf tzn bez sportowego zawieszenia czy jest twardszy ?
niestety nie mam okazji się takim wynalazkiem przejechać.
Podzwon po salonach Vw.
I popytaj Handlowcow jakie auto maja z DCC, to zobaczysz jak dziala i sam ocenisz.
to prawda j.w.
bo z testów w jednym numerze motoryzacyjnych gazetek jak to bywa chwalą a w drugim krytykują
i bądź tu mądry :twisted:
więc najlepiej się samemu przejechać :idea: :mrgreen:

Re: DCC czy warto ?

: 06 cze 2010, 0:32
autor: kimi
niestety gtd nie mają

Re: DCC czy warto ?

: 06 cze 2010, 0:35
autor: Bruce
kimi pisze:niestety gtd nie mają
DCC - masz w Passacie CC, Tiguanie etc...

Re: DCC czy warto ?

: 06 cze 2010, 12:42
autor: kimi
passat i tiguan to inne samochody ten drugi to jeżdżąca porażka

Re: DCC czy warto ?

: 06 cze 2010, 13:54
autor: krz_p
ale chociaż będziesz miał pojęcie jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi trybami pracy amortyzatorów
jeśli liczysz, że u któregoś z dilerów stoi testówka GTD z DCC to powodzenia w szukaniu
nie wiem w De znalazłbyś taką testówkę, a co dopiero u nas

Re: DCC czy warto ?

: 08 cze 2010, 23:58
autor: Jedi
krz_p pisze:ale chociaż będziesz miał pojęcie jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi trybami pracy amortyzatorów
jeśli liczysz, że u któregoś z dilerów stoi testówka GTD z DCC to powodzenia w szukaniu
nie wiem w De znalazłbyś taką testówkę, a co dopiero u nas
GTI i GTD MKVI DSG mieli u Brusiaka w Łodzi, jeździłem obiema wersjami w listopadzie '09 i obie miały DCC, pewnie teraz już oba sprzedali.

DCC odpowiada za charakterystykę amortyzatorów, najlepiej trzeba samemu to sprawdzić i zdecydować, ja osobiście zamawiałbym auto bez DCC.

Re: DCC czy warto ?

: 09 cze 2010, 21:42
autor: kimi
niestety teraz nie mają, jakie wrażenia z jazdy obiema wersjami ? dlaczego bez dcc czyżby nie wiele dawało ?

Re: DCC czy warto ?

: 10 cze 2010, 20:05
autor: Jedi
kimi pisze:niestety teraz nie mają, jakie wrażenia z jazdy obiema wersjami ? dlaczego bez dcc czyżby nie wiele dawało ?
różnice zauważalne pomiędzy trybami pracy oczywiście są, ale czy warto kupować DCC to już zależy od każdego indywidualnie i lepiej samemu się przekonać, do mnie jakoś ten dodatek w autach średnio przemawia, dla kogoś innego może być priorytetem.