Normy emisji spalin...
: 06 paź 2019, 1:29
Witam
Mój ostatni projekt Audi a3 8P 2.0 TFSI został sprzedany po tym jak zdałem sobie sprawę, że jednak nie na darmo profesjonalne warsztaty tuningowe nazywają się profesjonalne hehe no i pojawił się mały problem, mam nadzieje, że jesteście rozmowni i doradzicie koledze trochę.
Mianowicie problem polega na wyborze Golfa 6ki pomiędzy 6 GTD 4motion a 6ką R.
Jedyne czego jestem pewny to silnika 2.0 turbo no i oczywiście napędu 4 motion... w moim ostatnim audi był wielki błąd czyli napęd na przód, wiem, że wielu to może rozdrażnić z góry przepraszam ale moim zdaniem w aucie powyżej 250 hp quattro 4 motion powinno być.
I tutaj dochodzimy do sedna mojego problemu ponieważ zastanawiam się nad 6ką GTD ale jak pewnie wszyscy się orientujecie Unia Europejska oszalała ostatnio na punkcie emisji spalin... mam na oku ładną grafitową 6ke 2.0 TDI 140koni 4 motion, skrzynia 6o biegowa manualna. Pytanie czy podkręcał już ktoś jakoś konkretniej tutaj silnik TDI? Jak wygląda sprawa emisji spalin i przeglądu. Większa dawka ropy powoduje przysłowiowy dym za samochodem a nie chce wtapiać znowu kilkunastu tysięcy euro. Z drugiej strony nie chce też kupować znowu 2.0 TFSI bo średnio jeździ mi się tym na codzień plus koszta to około 19 tyś euro u mnie za Rke.
Przeczytałem już masę materiału i wiem, że bez problemu da się zrobić z 2.0 TDI na skrzyni 6ce około 250hp ale nigdzie nie ma informacji o emisji spalin i przeglądach... oczywiście nie chce wycinać filtra DPF ani kata. Orientujecie się może w takich projektach? To będzie mój pierwszy diesel
Dużo się ostatnio mówi o wymuszanej śmierci silników diesla... zastanawia mnie czy nie wejdą jakieś nowe chore zaostrzone normy oraz opłaty. Pracuję dla BMW i widzę jak spada produkcja diesla
Pozdrawiam
Mój ostatni projekt Audi a3 8P 2.0 TFSI został sprzedany po tym jak zdałem sobie sprawę, że jednak nie na darmo profesjonalne warsztaty tuningowe nazywają się profesjonalne hehe no i pojawił się mały problem, mam nadzieje, że jesteście rozmowni i doradzicie koledze trochę.
Mianowicie problem polega na wyborze Golfa 6ki pomiędzy 6 GTD 4motion a 6ką R.
Jedyne czego jestem pewny to silnika 2.0 turbo no i oczywiście napędu 4 motion... w moim ostatnim audi był wielki błąd czyli napęd na przód, wiem, że wielu to może rozdrażnić z góry przepraszam ale moim zdaniem w aucie powyżej 250 hp quattro 4 motion powinno być.
I tutaj dochodzimy do sedna mojego problemu ponieważ zastanawiam się nad 6ką GTD ale jak pewnie wszyscy się orientujecie Unia Europejska oszalała ostatnio na punkcie emisji spalin... mam na oku ładną grafitową 6ke 2.0 TDI 140koni 4 motion, skrzynia 6o biegowa manualna. Pytanie czy podkręcał już ktoś jakoś konkretniej tutaj silnik TDI? Jak wygląda sprawa emisji spalin i przeglądu. Większa dawka ropy powoduje przysłowiowy dym za samochodem a nie chce wtapiać znowu kilkunastu tysięcy euro. Z drugiej strony nie chce też kupować znowu 2.0 TFSI bo średnio jeździ mi się tym na codzień plus koszta to około 19 tyś euro u mnie za Rke.
Przeczytałem już masę materiału i wiem, że bez problemu da się zrobić z 2.0 TDI na skrzyni 6ce około 250hp ale nigdzie nie ma informacji o emisji spalin i przeglądach... oczywiście nie chce wycinać filtra DPF ani kata. Orientujecie się może w takich projektach? To będzie mój pierwszy diesel
Dużo się ostatnio mówi o wymuszanej śmierci silników diesla... zastanawia mnie czy nie wejdą jakieś nowe chore zaostrzone normy oraz opłaty. Pracuję dla BMW i widzę jak spada produkcja diesla
Pozdrawiam