Volkswagen Golf MK5

Wszystko o m艂odszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisa膰 w dzia艂ach technicznych/
Awatar u偶ytkownika
przez liroyek - Fan Forum  -  
 -------
#57401
z tym nowymm brawo to nie przesadzja, jechalem na jazde testowa auto mialo 2 tys km i juz z tylu polka trzeszczala, scirocco ma 55 tys km i nic cisza :)
Awatar u偶ytkownika
przez fredric - Ramol  -  
 mazowieckie
#57411
O testowych furach to si臋 nie ma co wypowiada膰 bo jecha艂em swojego czasu berlingo z przebiegiem 4ty艣 i tam nie tylko trzeszcza艂o ale i szarpa艂o i po艂owa elektryki nie dzia艂a艂a. Takie auta s膮 dla wszystkich u偶ytkownik贸w aso i ka偶dy uje偶d偶a je jak typowy PH(przedstawiciel handlowy) swojego bolida.
przez korzen88 - Fan Forum  -  
 -------
#57499
liroyek pisze:ok
ale caly czas porownujesz uzywke z nowym :)

to tak samo jakbys teraz pisal co brac 1,6 tdi czy uzywke 1,9 :P

gdybym teraz mial kupowac jeszcze to bralbym jakiegos amerykanca np 300c lub chargera tam to masz dopiero silniczki

5,7 litra przy spokojnej jezdzie ludzie pisza ze pali 12 l/100


Por贸wnuje u偶ywk臋 z nowym bo ceny by艂y podobne a to bra艂em g艂贸wnie pod uwag臋 przy zakupie :D
przez korzen88 - Fan Forum  -  
 -------
#57500
kiler_NN pisze:jest jeszcze druga sprawa - jak ten fiat b臋dzie wygl膮da艂 np za 4 lata i jak膮 b臋dzie mia艂 utrat臋 warto艣ci w stosunku do VW ??


Utrata warto艣ci b臋dzie duuuu偶o wi臋ksza od vw czy audi, te trzymaj膮 cene chyba najlepiej na rynku, nie m贸wi膮c ju偶 o gti gdzie spadek jego ceny w przypadku dobrze zadbanego egzemplarza jest minimalny.
Awatar u偶ytkownika
przez Mettenoos - Moderator/Tropiciel Spamer贸w  -  
 pomorskie
#57505
spadek warto艣ci spadkiem niby wszystko w porz膮dku ale trzeba r贸wnie偶 spojrze膰 na cen臋 zakupu takiego Fiata a potem na cen臋 zakupu Golfa w podobnej konfiguracji czy Audi, w艂a艣nie relatywnie do ceny zakupu takie Audi kupione za 120 ty艣 z艂 b臋dzie mia艂o relatywnie najwi臋kszy spadek, Kupisz Daci臋 za 30 ty艣 z艂 to po 3 latach stracisz 50% czyli 15 ty艣, kupisz Audi warto艣ci dajmy na to 150 ty艣 i po 3 latach stracisz jakie艣 60 ty艣 :D
przez stefdeath - Forumowy gadu艂a  -  
 -------
#57507
No dok艂adnie a teraz jak patrze na stron臋 fiata i widz臋, 偶e za Bravo rocznik 2010 1.4 turbo 120KM Dynamic trzeba da膰 uwaga: 47 590 z艂 ... nie mam pyta艅, Za rocznik 2011 52490z艂 to te偶 chyba z 10-15 tys. mniej ni偶 za golfa z por贸wnywalnym silnikiem
przez korzen88 - Fan Forum  -  
 -------
#57579
Chodzi艂o mi bardziej o procentowy spadek warto艣ci bo oczywist膮 spraw膮 jest 偶e wiekszy spadek warto艣ci (w pln) bedzi臋 mia艂 samoch贸d wart 150tys niz inny warty 40tys. Kiedy艣 czyta艂em jaki艣 artyku艂 jak to si臋 uk艂ada procentowo to przyk艂adowo golf po 4 latach traci艂 oko艂o 40-50% warto艣ci taki fiat niepami臋tam ale pewnie jakie艣 60%
Awatar u偶ytkownika
przez liroyek - Fan Forum  -  
 -------
#62354
jesli chodzi o utrate wartosci to najlepsze bylo seicento :)
kupilem za 21500, wlozylem lpg za 2300
zrobilem 102 000 km
autko mialem przez 9 lat
sprzedalem za 6500 zl :)

co wy na to ?
sprzedalem takze jette ale tu juz tak fajnie nie bylo
kupilem za 63500 wlozylem lpg za 5300
zrobilem 65 000 km
pojezdzielm prawie 3 lata i sprzedalem za 43500

ale ja wychodze z zalozenia ze autko ma sie podobac, sprawiac frajde z jazdy i tyle :)

sprzeda sie za iles tam, tak czy siak trzeba bedzie znowu kupe dolozyc do nowego i tak w kolko :)

al nie ukrywam ze jak jette sprzedawalem to lezka w oku sie zakrecila ;)

ale scirocco raczej szybko nie sprzedam :P
przez mocomus - User  -  
 -------
#80222
korzen88 pisze:Z tego co czyta艂em 1.4 160ps jest to dosy膰 skomplikowany silnik, wiadomo jak co艣 jest bardziej skomplikowane to jest bardziej awaryjne, powoli VW si臋 wycofuje z tych silnik贸w. Co do wra偶e艅 z jazdy to testowa艂em scirocco 1.4 160ps i pomimo sporej mocy i momentu sza艂u nie robi. Por贸wnywa艂em scirocco 160ps (nowego) i golfa gti 3latka (podobna cena) i stane艂o na GTI, r贸偶nica w przyspieszeniu straszna.


Nawet nie mieli zamiaru si臋 wycofa膰. W MK 7 r贸wnie偶 b臋dzie 1.4 TSI os艂abiony do 140 km i z paskiem zamiast 艂a艅cucha.
Ja nie narzekam na dynamik臋 1.4 TSI 160 KM. Auto jest bardzo dyskretne i nie pozorne co bardzo mi odpowiada. W pe艂nym trybie Sport dla DCC i DSG daje mn贸stwo frajdy z jazdy.

GTI z oczywistych wzgl臋d贸w jest bardziej dynamiczne. Ma zupe艂nie inny silnik. Nowe jest te偶 znacznie dro偶sze i potrzebuje wi臋cej ET do 偶ycia. Wszystko, to kwestia wyboru i indywidualnych preferencji. Czy wybra艂bym MK V zamiast MK 6 - nie.