Volkswagen Golf MK5

Wszystko o młodszym bracie /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
By KriSSo -  28 lip 2010, 1:53
 zachodniopomorskie
#28353
Ello,

Zobaczcie, jak pięknie reaguje na soft okrojona (kastrat, coś jak BRU) wersja 2,0 TDI, czyli 110 konna jednostka CR. Okazuje się, że jej możliwości w sensie podatności na remap dzieli przepaść w stosunku do np remapa w 1,9 TDI BXE. Samo wgranie softu seryjnego, bez żadnych kompletnie zmian z wersji 140 KM, dało wynik 146 KM i 330 Nm. Po remapie wyszło takie coś:

limitery (58mg i 1,4 bara)
Obrazek
By KriSSo -  28 lip 2010, 19:21
 zachodniopomorskie
#28385
Tak, brawo Tommy. Specjalnie o tym nie pisałem wcześniej, liczyłem, że ktoś się zorientuje. Krótko pisząc, zapas na turbinie i mapach jest spory, ale w życiu nigdy nie ma nic za darmo. Tam jest skrzynia 5, więc dupa zbita. Osobiście, zdjąłbym mu momentu i mocy i ustawił na poziomie np 150 KM i 320-330 Nm. Więcej nie ma sensu, bo V max ograniczony, a sprzęgło i dwumas dość lichy.
By remik71 -  30 wrz 2013, 20:59
 -------
#107112
Pojeździłem taką wersją 2 lata (57 tys.km) i zmieniłem skrzynie na 6-kę (NFP). Oczywiście dwumas ze sprzęgłem też wymieniłem.
Aktualnie mam wgrany mod na bazie 143PS (około 170PS)i po zmianie skrzyni jeździ się rewelacyjnie. Dużo lżej pracuje pedał sprzęgła, zniknęły drgania (były od początku) przy ruszaniu - poprostu inne auto. Wcześniej na 5-ce, przy 2 tys. obr. miałem około 105km/h, a teraz na 5-ce około 109km/h, a na 6-ce 126km/h. Silnika nie słychać i przy dużych prędkościach jest bardziej ekonomicznie. Taką skrzynię mają między innymi octavie 2.0 CR 110 PS z grudnia 2012r.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  02 wrz 2015, 18:09
 pomorskie
#191150
Rumak pisze:Przyrost koni przyzwoity momentu tez ale np 2.0 PD wyciągnie 400nm przy 170 konikach.
myślę że to w tym silniku nie problem, kwestia poprowadzenia mapy ale bezpieczniej dla zespołu napędowego jak jest mniej