Strona 1 z 1

2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 28 lip 2010, 1:53
autor: KriSSo
Ello,

Zobaczcie, jak pięknie reaguje na soft okrojona (kastrat, coś jak BRU) wersja 2,0 TDI, czyli 110 konna jednostka CR. Okazuje się, że jej możliwości w sensie podatności na remap dzieli przepaść w stosunku do np remapa w 1,9 TDI BXE. Samo wgranie softu seryjnego, bez żadnych kompletnie zmian z wersji 140 KM, dało wynik 146 KM i 330 Nm. Po remapie wyszło takie coś:

limitery (58mg i 1,4 bara)
Obrazek

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 28 lip 2010, 7:56
autor: Forest
Kurde wyszło idealnie niczym GTD :D

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 28 lip 2010, 9:27
autor: tommmy
szkoda tylko ze w tych silnkach siedzi seryjnie skrzynia 5.... :?

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 28 lip 2010, 9:55
autor: Forest
tommmy pisze:szkoda tylko ze w tych silnkach siedzi seryjnie skrzynia 5.... :?
Faktycznie klapa :roll:

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 28 lip 2010, 19:21
autor: KriSSo
Tak, brawo Tommy. Specjalnie o tym nie pisałem wcześniej, liczyłem, że ktoś się zorientuje. Krótko pisząc, zapas na turbinie i mapach jest spory, ale w życiu nigdy nie ma nic za darmo. Tam jest skrzynia 5, więc dupa zbita. Osobiście, zdjąłbym mu momentu i mocy i ustawił na poziomie np 150 KM i 320-330 Nm. Więcej nie ma sensu, bo V max ograniczony, a sprzęgło i dwumas dość lichy.

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 01 sie 2010, 10:29
autor: Tyson
ma potencjał ten motorek :) ale tak jak piszecie - skrzynia 5 i kicha.

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 30 wrz 2013, 20:59
autor: remik71
Pojeździłem taką wersją 2 lata (57 tys.km) i zmieniłem skrzynie na 6-kę (NFP). Oczywiście dwumas ze sprzęgłem też wymieniłem.
Aktualnie mam wgrany mod na bazie 143PS (około 170PS)i po zmianie skrzyni jeździ się rewelacyjnie. Dużo lżej pracuje pedał sprzęgła, zniknęły drgania (były od początku) przy ruszaniu - poprostu inne auto. Wcześniej na 5-ce, przy 2 tys. obr. miałem około 105km/h, a teraz na 5-ce około 109km/h, a na 6-ce 126km/h. Silnika nie słychać i przy dużych prędkościach jest bardziej ekonomicznie. Taką skrzynię mają między innymi octavie 2.0 CR 110 PS z grudnia 2012r.

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 21 mar 2015, 12:48
autor: Rumak
Przyrost koni przyzwoity momentu tez ale np 2.0 PD wyciągnie 400nm przy 170 konikach.

Re: 2.0 TDI CR 110 KM - to jest wynik

: 02 wrz 2015, 18:09
autor: Mettenoos
Rumak pisze:Przyrost koni przyzwoity momentu tez ale np 2.0 PD wyciągnie 400nm przy 170 konikach.
myślę że to w tym silniku nie problem, kwestia poprowadzenia mapy ale bezpieczniej dla zespołu napędowego jak jest mniej