Strona 1 z 1

vw tygodnia z fb

: 23 maja 2014, 12:19
autor: piter_ldz
od nas? mkvr

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: vw tygodnia z fb

: 23 maja 2014, 12:25
autor: michciooo
to jest golf zlos'ia z forum.vwgolf.pl :D

Re: vw tygodnia z fb

: 23 maja 2014, 12:31
autor: Kuba_84
To nie jest czasem ten potwór co ma 570 kucy ???

Re: vw tygodnia z fb

: 23 maja 2014, 12:41
autor: Kamel
Kuba_84 pisze:To nie jest czasem ten potwór co ma 570 kucy ???
A to zależy na którym programie :-)
Zdaje się, że są trzy do wyboru:
- 500 KM
- 570 KM
- 630 KM

Obecnie na innych felgach..

A tu filmik:

Re: vw tygodnia z fb

: 23 maja 2014, 12:45
autor: Kuba_84
Hehe czyli dobrze myślałem :) Szatańska maszyna nawiasem mówiąc :sleepy:

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 13:25
autor: Forest
Chciałbym wiedzieć ile kasy już władował w tego Golfa. Podejrzewam, że mógłby kupić drugiego takiego :D

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 13:28
autor: Krzycho
ooooo nie wiedziałem, że do R32 też wkładali 7 biegowe skrzynie DSG....

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 13:38
autor: Zalman
Drugiego takiego to malo powiedziane :-)

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 15:19
autor: jagood
Krzycho pisze:ooooo nie wiedziałem, że do R32 też wkładali 7 biegowe skrzynie DSG....
z tego co czytałem to skrzynia została zmieniona :D

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 15:41
autor: Krzycho
To pewnie jest z RSa

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 17:39
autor: Kuba_84
Dokładnie z RS3 z tego co wyczytałem w necie :cool:

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 17:41
autor: Kamel
jagood pisze:
Krzycho pisze:ooooo nie wiedziałem, że do R32 też wkładali 7 biegowe skrzynie DSG....
z tego co czytałem to skrzynia została zmieniona :D
Tak, skrzynia była zmieniona. Obecnie siedzi tam 7-biegowa DSG DQ-500.

Jakby co to zlos-iu ma temat na vwgolf.pl i na vwzone.pl.

Tu cytat z Jego postu o aucie:
zlos pisze:Witam

MY2009 Mk5 VW Golf R32 DSG
Skrzynia DSG DQ-250
Fotele Motorsport zmienione na fotele z Mk6 (Motorsporty są piękne, ale - jak piękna modelka - mają okropny charakter w długiej trasie)
Nawigacja RNS 510
Kolor Blue Shadow
Pakiet Comfort i inne seryjne w R32

Przeznaczenie: sleeper, musi codziennie dowozić właściciela do pracy, a rano dowozić cieplutkie bułeczki ;)
Wnętrze ma pozostać seryjne.
Wygląd zewnętrzny jak najbardziej bolesny dla biednych synów bogatych tatusiów w ich Porsche i Ferrari, czyli "Golf, po prostu Golf" ;)
Zbudowany nie dla szpanu, wszelkie funkcje tj. palenie kapcia na starcie, sticker bomby, czarne znaczki VW, low ride & shine wyłączone i nieaktywne.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Stare hebelki:
Obrazek

Nowe hebelki:
Obrazek

Silnik:

3,2 VR6 24V BUB

- Seryjny odprężony przekładką
- Śruby głowicy Raceware
- Śruby korbowodów ARP
- Śruby główne wału korbowego ARP
- Panewki korbowodowe "wzmocnione"
- ostrzejszy i wyższy wałek rozrządu

Układ dolotowy:

-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler by CompSport (EGT 850 st. C przy 300 km/h)
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N

Układ wydechowy:

-Turbosprężarka Garrett GTX 3582R
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy Compsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Motorsport wystrojony na bandytę

Układ paliwowy:
- Wtryski 6x Bosch 750cc
- Pompa paliwa Bosch 044 po lekkim tuningu ;)

Elektronika:
1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
- Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
- Brak dwóch tylnych sond lambda
- Brak SAI
- Brak EVAP
- Kalibracja "wiekszego" MAFu

2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
- Procedura startu 3700 rpm
- Skrócone czasy zmiany biegów we wszystkich trybach pracy (D, S, Manual)
- W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
- W trybie manualnym możliwa jazda na odcięciu
- Zmiana biegów od 6400-7200 rpm w zależności od trybu pracy skrzyni biegów (D,S,M)

3. Wskażniki:
- Defi (Boost,EGT)
- Polartec FIS+ Advanced (czyta CAN, do 40 parametrów, tym temperatury w różnych punktach auta)

4. Sterowanie doładowaniem HKS EVC ver. 6, doładowanie zależne od biegu i obciążenia silnika


Układ napędowy:
- 7 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG DQ-500 (upgrade 2014 rok)
- Seryjne sprzęgła w DSG
- Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (Stock, Sport, Race) sterowany pilotem
- podniesione ciśnienie oleju w skrzyni biegów

Zawieszenie:
- obniżony o 20mm w stosunku do serii
- zawieszenie KW StreetComfort
- hamulce przód Alcon 4Pot STaSIS Edition, tarcza 355/32mm
- lato felgi BBS RX-R 19x8,5 ET 45, guma Michelin Super Sport 225/35/R19 do 320 km/h
- zima OZ Ultraleggera 18x8 ET 35

Wygoda:
- instalacja telefonu (5 pkt za rozmowę z żoną? pffff)
- kamera cofania (wygodny idiotyzm)


Asfalt i recelogic zweryfikował to tak:
0-100: 3.5 sekundy
100-200: 6.6 sekundy
1/4 mili: 11.25 @ 212 km/h by Racelogic przy temperaturze ok. 5 st. C

1/4 Mili, czasy ET, oficjalne pomiary:
2013 MajóVWka: 11.31 sek (temperatura ok. 15 st. C)
2013 R-Gruppe Szczecin: 11.42 (temperatura ok. 25 st. C)

Wynik:
Obrazek

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 17:47
autor: Kuba_84
Aktualny wygląd :)
Obrazek

a tak poza tym to mega worek hajsu wpakowany w auto ale coś pięknego prawdziwy uliczny sleeper :cool:

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 17:54
autor: Zalman
eee to są stare fele :P
aktualnie są takie.. mega lekkie
Obrazek

Re: vw tygodnia z fb

: 26 maja 2014, 18:17
autor: Kuba_84
Dzięki Zalman za wyprowadzenie z błędu :]