Po obejrzeniu zrozumiałem dlaczego VW nie zdecydował się na montaż świateł w pełni LED w nowym Golfie VII
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 27 sty 2014, 23:10
autor: krisv
Mnie najbardziej interesuje co sie stanie po kilku latach jak ten jakze wspanialy LED sie wypali
Watpie by wklady byly wymienne niczym zarowki
Chociaz jakas tam klapka jest ...
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 8:01
autor: Mettenoos
jak na razie w rachubę wchodzi wymiana calego reflektora, o ile się nie mylę coś około 5 tys zł pewnie chinole coś wymyślą
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 9:15
autor: fredric
Panowie do radę zrobić jak się spali najpierw w dłoń
potem zastępcza dioda
będzie działać. A teraz na poważnie, widziałem w akcji a6 na pełnym led i ciekaw jestem jak to wygląda przy pomiarze światła u diagnosty. Jak dla mnie to strasznie szeroko to świeci i nie ma odcięcia światła.
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 10:56
autor: krisv
Ja osobiscie nie widze tego wynalazku na dluzsza mete .
Szczerze z grona nowych aut to wlasnie octavia 3 na najdrozszym kloszu wyglada tragicznie ten dolny pasek LED wyglada niczym agrotuning
Na zywo ten pasek nie jest bialy tylko w niebieski kolor wpada
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 11:02
autor: Mettenoos
krisv pisze: ctavia 3 na najdrozszym kloszu wyglada tragicznie
mi też się nie podoba ten neon
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 11:04
autor: rutyn
Ja tam ciekaw jestem jak z tym w nocy się jeździ, bo te ledy mają troszkę inną barwe od xenonu. Jak by co audi ma już w szufladach gotowe rozwiązanie na światła laserowe. Laser ma iść na kryształ i dopiero na droge. A wy muwicie że ledy drogie ;p
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 11:43
autor: krisv
To chyba raczej bmw bawi sie w lasery , audi ma LED Matrix dostepne jak narazie w A8 , system ktory pozwala jezdzic caly czas na dlugich i ma radar ktory sprawdza gdzie znajduje sie pojazd z naprzeciwka i wylacza pojedyncze sekcje by nie oslepiac.
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 13:15
autor: Forest
Wytrzymałość jaką Seat podaje to 100 000 godzin, czyli w sumie nie do przepalenia.
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 13:17
autor: Mettenoos
ja też kupiłem ledówki do chaty, miały świecić 60000h a po 6h padły i nie były to ledy z IKEA
wiadomo - na to co podają trzeba brać grubą poprawkę, DPF też przewidują że powinien wystarczyc na cały żywot auta a jak jest w rzeczywistości każdy wie
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 13:30
autor: Mettenoos
Forest pisze:
Po obejrzeniu zrozumiałem dlaczego VW nie zdecydował się na montaż świateł w pełni LED w nowym Golfie VII
wygląd o nie wszystko a jak widać długie są kiepskie
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 14:11
autor: krisv
Jak na dzis dzien to dla mnie Xenon rzadzi , ciekaw jestem tych laserowych reflektorow
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 14:16
autor: fredric
krisv pisze:To chyba raczej bmw bawi sie w lasery , audi ma LED Matrix dostepne jak narazie w A8 , system ktory pozwala jezdzic caly czas na dlugich i ma radar ktory sprawdza gdzie znajduje sie pojazd z naprzeciwka i wylacza pojedyncze sekcje by nie oslepiac.
Takie coś ma już średnio wypasione a6 i miałem okazję testować ten gadżet....zajebiście działa. To działa nie na radar tylko jest w lusterku kamera i ona ogarnia temat. Radary ma do utrzymania auta w pasie ruchu do aktywnego tempomatu.Też zajebisty patent
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 18:30
autor: Forest
AutoCentrum będzie niedługo testowało nową Audi A8 na światłach LED, więc zobaczymy jak tam to wypada.
No z LEDami to różnie bywa. Te lampy Valeo/Hella z Passat/Jetta/Golf Plus też niby na LEDach a widzi się czasem poprzepalane niektóre LEDy w środku lampy. Mam nadzieje, że moje Valeo się szybko nie poprzepalają bo lampa jest nierozbieralna
Re: LED vs Bi-Xenon - porównanie
: 28 sty 2014, 18:35
autor: fredric
U mnie w dynabeam jedna postojowa się spaliła, tył valeo led też już dwie w migaczu zaczęły migać.