#254749
Dla potomnych napiszę taką ciekawostkę. Dzisiaj w jednych ze swoich aut zmieniłem tylne zaciski na nowe TRW i jest zdecydowana poprawa w hamowaniu auta oraz ręczny chodzi lżej. Hamulce hamowały, na badaniu technicznym dopytywałem i gość mówił że hamują równo, że nie ma uwag. Niby było wszystko ok, pedał twardy, klocki nie zapieczone (wyjąłem je ręką) ale skuteczność była słaba w porównaniu z innymi golfami które mam. Dodam jeszcze że pisałem pół roku temu że w innym aucie wymieniłem również zaciski z tyłu i pedał hamulca pracuje inaczej, skok pedału jest dłuższy. W przypadku który robiłem dzisiaj sytuacja się powtarza - zmieniła się charakterystyka pedału hamulca.
Zaciski TRW są po fabrycznej regeneracji, piszą 3 lata gwarancji lub 100 000 kilometrów. Są fabrycznie zalane płynem hamulcowym. Można je kupić w internecie bez kaucji. Można też kupić fabrycznie regenerowane przez Boscha, ale kaucja za zacisk wynosi 200zł.
Pozdrawiam
Golf Plus Trendline 2005 1.9 TDI BKC+ (Sprzedany)
Golf Plus Comfotline 2008 2.0 TDI BMM (Sprzedany)
Golf Plus Highline 2010 2.0 TDI CFHC
Tiguan Track&Style 2012 2.0 TDI CFFB+ (177@400)
Golf VII Variant Trendline 2015 1.6 TDI CXXB+ (139@310)