Lepiej kupić fabrycznie nowa cała piastę i wymienić. Fag . SKS. Bta.
Wciśnięcie samego pierścienia jest trudne i potem i tak zostaje zakup całej piasty.
tylko wkurza ponowa wymiana dobrego łożyska(SKF) piasty ponownie po ok 6 latach. Sama piasta nie jest tak skorodowana jak sam pierścień ABS . Sa 2 rodzaje pierścieni - inny do piasty 30mm inny do 32mm
I problem naprawiony. Wcisnąłem nowy pierścień. Założyłem nowa oslone tarczy i jest ok. Jeśli ktoś ma dobre łożysko i chce wymienić sam pierscien to należy pamiętać o 2 rodzajach.. Inny do łożyska 30 inny do 32mm.ten do większego łożyska mysi mieć średnicę min 77mm aby wcisnąć pasownie nie na piastę która ma 77,6mm.
Nasze forum powstało w 2006 roku, z końcem roku 2015 mieliśmy ponad 6000 użytkowników. Jesteśmy pierwszym forum w Polsce o tematyce Golfa V'tki. Zrzeszamy głównie fanów modelu VW Golf V a także Jetty, Golfa Plus i innych aut z grupy VAG. Można tu znaleźć wiele użytecznych porad eksploatacyjnych, rozwiązań technicznych na bolączki występujące w V-ce jak i szereg opisów modyfikacji.