Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By neutralka -  26 sie 2014, 19:42
 -------
#141287
Witam
Mam mały problemik. Założyłem gwint APsportfahrwerke. Z przodu jest wszystko ok, siedzi tak jak chciałem. Problem pojawia się gdy spojrzymy na tył. Mianowicie przód i tył skręcone są identycznie a tył stoi wyraźnie wyżej o jakieś 1.5 cm. Nie rozumiem czym to może być spowodowane. Proszę o jakieś rady... Wydaje mi się że skoro jest tu i tu takie same ustawienie to powinno być identycznie.
By golfer_1984 -  26 sie 2014, 21:10
 podkarpackie
#141301
neutralka pisze:Chyba się nie zrozumieliśmy. Mam ustawione przód i tył na maxa czyli najniżej jak się da. A tył jest wyżej niż przód.

to wyciąg tylne nakrętki i wtedy będzie dobrze :D
Awatar użytkownika
By krz_p -  27 sie 2014, 22:43
 wielkopolskie
#141459
neutralka pisze:Chyba się nie zrozumieliśmy. Mam ustawione przód i tył na maxa czyli najniżej jak się da. A tył jest wyżej niż przód.
to podkręć przód i po problemie :lol:
By Dzimny -  07 wrz 2014, 20:47
 mazowieckie
#142422
golfer_1984 pisze:
neutralka pisze:Chyba się nie zrozumieliśmy. Mam ustawione przód i tył na maxa czyli najniżej jak się da. A tył jest wyżej niż przód.

to wyciąg tylne nakrętki i wtedy będzie dobrze :D
Mam ten sam problem z tylem...
Wyciagniecie nakretek jest niemozliwe... średnica sprezyny z gory jest duszo wieksza niz mocowanie gorne sprezyny (bedzie luzna)jest to dostosowane do nakretek, grubosc nakretek po skreceniu na max to ok 1cm, taka sama jest grubosc gumy ktora jest zakladana na sprezyne w oryginale czy tak jak u mnie Eibach.
U mnie KIT z EIBACH czerwona siedzi nizej, niz na maxa skrecona sprezyna Weitec
By piechu95 -  12 wrz 2014, 0:05
 łódzkie
#142833
u mnie w ap przod skrecony na max a tyl w polowie regulacji:) tyl jest o 1cm wyzej niz przod
By trzeci5 -  12 wrz 2014, 15:37
 śląskie
#142865
dajcie foto jak to wygląda na tym skręconym AP-ksie,ja ma FK i ten problem nie występuje,jak mocno auto zeszło na dół przy tym gwincie,może ktoś zmierzy jaka jest wysokość od zoli do najwyższego punktu wnęki błotnika,pozdro
By Jares -  12 wrz 2014, 20:15
 podkarpackie
#142883
trzeci5 pisze:dajcie foto jak to wygląda na tym skręconym AP-ksie,ja ma FK i ten problem nie występuje,jak mocno auto zeszło na dół przy tym gwincie,może ktoś zmierzy jaka jest wysokość od zoli do najwyższego punktu wnęki błotnika,pozdro
Mamy chyba te same sprężyny FK tzn żółte i to są chyba najkrótsze istniejące sprężyny, ja o ile dobrze pamiętam to mam jeszcze jakieś 3cm gwintu :D
By piechu95 -  17 sty 2015, 20:58
 łódzkie
#161267
panowie nie chcę zakładać nowego wątku więc piszę tu, mianowicie mam problem z przodem znaczy jest skręcony na maxa a nie ma zadowalającej mnie "niskości" można jakoś stoczyć przednie amortyzatory? czy zostaje mi cięcie sprężyn?:D
By wozo -  17 sty 2015, 22:02
 pomorskie
#161275
piechu95 pisze:panowie nie chcę zakładać nowego wątku więc piszę tu, mianowicie mam problem z przodem znaczy jest skręcony na maxa a nie ma zadowalającej mnie "niskości" można jakoś stoczyć przednie amortyzatory? czy zostaje mi cięcie sprężyn?:D
nie myśl o tym nawet!
Awatar użytkownika
By Rumak -  17 sty 2015, 22:44
 pomorskie
#161281
piechu95 pisze:panowie nie chcę zakładać nowego wątku więc piszę tu, mianowicie mam problem z przodem znaczy jest skręcony na maxa a nie ma zadowalającej mnie "niskości" można jakoś stoczyć przednie amortyzatory? czy zostaje mi cięcie sprężyn?:D
Usuń sprężyny pomocnicza i auto osiadze zdecydowanie niżej. A co do podtaczania trzpienia amora. To robi się taki zabieg by na air położyć auto. Regolacje tył jeśli wywalić to sprężyna będzie luźno taki zabieg w mk4 się robiło ale na belce i nie było problemu. Tu jest wielowachacz na tyle to sprawa wygląda inaczej.
By golfer_1984 -  18 sty 2015, 0:14
 podkarpackie
#161290
piechu95 pisze:panowie nie chcę zakładać nowego wątku więc piszę tu, mianowicie mam problem z przodem znaczy jest skręcony na maxa a nie ma zadowalającej mnie "niskości" można jakoś stoczyć przednie amortyzatory? czy zostaje mi cięcie sprężyn?:D
Jakiej firmy gwint?