#38326
Trochę of topic ale też było powyżej. Odnośnie płynu hamulcowego, tzn jego pomiaru przyrządem.
-Gdzie mierzymy ten płyn? W zbiorniczku.
-A gdzie płyn najbardziej się grzeje i może się zagotować? Przy zaciskach.
-Gdzie najszybciej dotrze wilgoć? Przy zaciskach.
-Gdzie najlepiej żeby był świeży płyn? Przy zaciskach.
Ja przeciskam stary płyn jak bozia przykazała co 2 lata w ilości wg manuala.
Jak już ktoś chce wyjątkowo oszczędzić na płynie, to niech kupi 0,5l i przepchnie chociaż ten płyn ze zbiorniczka w stronę zacisków, i uzupełni nowym płynem. Pewnie że producenci skracają terminy z wiadomych powodów i zapewne co 3 lata by i wystarczyło.
I jeszcze spostrzeżenia odnośnie aut z ESP. Najlepiej jest zastosować płyn o obniżonej lepkości, np. ATE SL6, lub CASTROL DOT 4 RESPONSE.