Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By gop_8 -  19 sty 2016, 16:18
 zachodniopomorskie
#210991
Zgodzę się z przedmówcą. Jeżeli chodzi o średnicę tarcz to jedno. Zauważcie, że są też różne zaciski, co za tym idzie są róże powierzchnie klocków hamulcowych. Ja mam 282 - tarcze, zaciki alu i porównywałem z 286 - tarcze zaciski stal (z tourana - chyba). Jedne ATE drugie TRW, nie pamiętam, które to które. Wyjęte. Leżą obok siebie. Tarcze identyczne. Zaciski podobne. Jednak powierzchnie trące klocków hamulcowych u mnie prawie 2x większe.
By needved -  14 lut 2016, 21:02
 podlaskie
#215545
Soad7 pisze:Czy ktos je regenerował? Czy ktoś posiada jakieś namiary na zestawy do regeneracji?
Co chcesz regenerować? Tylne zaciski?
Jeżeli uszczelki nie są zniszczone, nie ma potrzeby wymiany. W motoryzacyjnych można kupić zestawy Autofren do regeneracji/naprawy, ale są średniej jakości.
Zajmuję się piaskowaniem, lakierowaniem, regeneracją zacisków więc trochę w tym temacie mogę powiedzieć...
Awatar użytkownika
By Rumak -  15 lut 2016, 19:57
 pomorskie
#215661
Soad7 pisze:Czy ktos je regenerował? Czy ktoś posiada jakieś namiary na zestawy do regeneracji?
Ja swoje tylne regenerowałem jak kolega wyżej pisze zestawy sa naprawcze Autofren-a. Do lakirowania rozbierałem do zera potem szkiełkiowanie i w proszek. Wyszły lepiej jak ori malowane. Jedyny mankament to zabezpieczenie Segher-a w zacisku wymagjące odpowiednich szczypiec.

Obrazek
Awatar użytkownika
By Rumak -  15 lut 2016, 20:25
 pomorskie
#215667
Soad7 pisze:Własnie sie zastanawiam co zrobic z nimi, czy cale rozebrać wypiaskować czy tylko odświeżyć bo ori farba nie wygląda żle ale jakieś tam uszczerbki są.
Jeżeli rozebrałbym to wszystko to na jakiś specjalny smar sie to składa?
Ja wkładałem zaciski z 3 letnie Leona cupry fr i już odłaziła farba na zacisku gdzie przychodzi do styku z klockiem . Nie podobał mi się to i zrobiłem od podstaw całe . Ogólnie nic trudnego naj wiecej problemu stwarza to zabezpieczenie Segher-a
Tak smar jest odpowiedni do tego w motoryzacyjnym dostaniesz . Sam składałem na smar TRW.
By needved -  15 lut 2016, 21:42
 podlaskie
#215687
Soad7 pisze:Własnie sie zastanawiam co zrobic z nimi, czy cale rozebrac wypiaskowac czy tylko odświeżyc bo ori farba nie wyglada żle ale jakies tam uszczerbki są.
Jezeli rozebralbym to wszystko to na jakis specialny smar sie to sklada?
Jeżeli byś chciał to mogę Ci je zrobić tzn: rozebrać, wypiaskować, polakierować w dowolny kolor, poskładać itd.
Gdybyś był zainteresowany to PW.