#240254
tłoczek wymieniony chociaż stary nie był w złym stanie.
Po wymianie zauważyłem,że hamulec trzeba zdecydowanie głębiej wcisnąć.
Przed wymianą wystarczyło wcisnąć na 3/4 wysokości a teraz ok 1/2.
Po kilku wciśnięciach pod rząd pedału widać,że pompa ABS pompuje bo pedał robi się sztywniejszy za każdym wciśnięciem.
Mechanik twierdzi, że odpowietrzył hamulce i dolał płynu. Po czym się przejechał i znowu odpowietrzył.
Czy to, że wcześniej pedał szybciej reagował mógł mieć wpływ zacinający się tłoczek?
Czy ten bardziej starty klocek hamulcowy(strona tył pasażer) może powodować to, że pedał niej wchodzi, bo jedno koło ma bardziej zużyte klocki?
Po wymianie zauważyłem,że hamulec trzeba zdecydowanie głębiej wcisnąć.
Przed wymianą wystarczyło wcisnąć na 3/4 wysokości a teraz ok 1/2.
Po kilku wciśnięciach pod rząd pedału widać,że pompa ABS pompuje bo pedał robi się sztywniejszy za każdym wciśnięciem.
Mechanik twierdzi, że odpowietrzył hamulce i dolał płynu. Po czym się przejechał i znowu odpowietrzył.
Czy to, że wcześniej pedał szybciej reagował mógł mieć wpływ zacinający się tłoczek?
Czy ten bardziej starty klocek hamulcowy(strona tył pasażer) może powodować to, że pedał niej wchodzi, bo jedno koło ma bardziej zużyte klocki?