#228833
Jeśli nie zacisnąłeś elastycznego przewodu po odkręceniu zacisku, a płyn cały zszedł, no to zapowietrzyłeś cały układ. Sprawę rozwiąże tylko odpowietrzenie ciśnieniowe. Sprawdź dokładnie jeszcze czy nie masz gdzieś wycieku.
Tarcza od strony kierowcy jest bardziej ciepła niż ta od strony pasażera (TYŁ).. Chociaż czasami to już sam głupieje.. Kiedy podnoszę go na lewarku i zakręcę kołem to od razu słychać, że klocki trą o tarczę bardziej niż z drugiej strony.Dexter23pl pisze:A może grzeję się łożysko piasty a nie tarcza od klocków?
Jeżeli mechanik mówił, że może się zacinać, to pewnie tak jest... Żeby zobaczyć jak toto wygląda, trzeba rozebrać. Najprawdopodobniej korozja jest tak zaawansowana, że nie obędzie się bez wymiany całego tłoczka wraz z uszczelkaimi (wg mojej wiedzy na 90% jest to średnica 38mm; koszt zestawu rzędu 50- 6o zł) co wiąże się z użyciem odpowiednich smarów, narzędzi, oraz odpowietrzeniem układu.M4rcin pisze:Witam,
Dzisiaj zauważyłem, że tylna tarcza hamulcowa od strony pasażera jest gorąca a z drugiej strony ledwo co ciepła. Mam wrażenie, że klocek hamulcowy jest też bardziej starty. Podczas jazdy słychać tak jakby tarcie i piszczenie. Mam wrażenie, że auto jedzie jakby w bagażniku miało dodatkowo 300kg.
Mechanik coś mówił o tłoczku, który może się zacinać....
Czy warto to czyścić czy lepiej wymienić go na nowy?
Możecie jakiś polecicć do Golfa z 2007 BLS?
Widziałem, że są różne średnice...która będzie odpowiednia do mojego samochodu?
Jak jest mocno zapieczony to nie ma szans abyś go sam wydarł.. Temat przerabiałem miesiąc temu, też tył od strony pasażera. Tak jak kolega wyżej pisał, zestaw do regeneracji i gra. BTW - mierzyłem termometrem laserowym tarcze, aby sprawdzić czy jest duża różnica temperatur - była ogromna - na tarczy która tarła..sidewinder3 pisze:Jeżeli mechanik mówił, że może się zacinać, to pewnie tak jest... Żeby zobaczyć jak toto wygląda, trzeba rozebrać. Najprawdopodobniej korozja jest tak zaawansowana, że nie obędzie się bez wymiany całego tłoczka wraz z uszczelkaimi (wg mojej wiedzy na 90% jest to średnica 38mm; koszt zestawu rzędu 50- 6o zł) co wiąże się z użyciem odpowiednich smarów, narzędzi, oraz odpowietrzeniem układu.M4rcin pisze:Witam,
Dzisiaj zauważyłem, że tylna tarcza hamulcowa od strony pasażera jest gorąca a z drugiej strony ledwo co ciepła. Mam wrażenie, że klocek hamulcowy jest też bardziej starty. Podczas jazdy słychać tak jakby tarcie i piszczenie. Mam wrażenie, że auto jedzie jakby w bagażniku miało dodatkowo 300kg.
Mechanik coś mówił o tłoczku, który może się zacinać....
Czy warto to czyścić czy lepiej wymienić go na nowy?
Możecie jakiś polecicć do Golfa z 2007 BLS?
Widziałem, że są różne średnice...która będzie odpowiednia do mojego samochodu?
TUTAJ możesz poszukać zestawu odpowiedniego dla Twojego auta,
a TUTAJ trochę więcej na temat regeneracji hamulców.
Jak nigdy się w to nie bawiłeś, to proponuję zlecić mechanikowi.