Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By krz_p -  22 cze 2010, 19:41
 wielkopolskie
#26953
mettenos pisze:
czego też oni nie wymyślą - "wrażliwe" :lol: prawie 100 tyś zrobiłem (łącznie ma 230 tyś km) i jakoś nigdy mi się nie rozlegulowało :wink:

a po drugie, jak wrażliwe skoro sam mówisz że tak było od wyjazdu od dealera, czyli od samego początku było źle wyregulowane
a ustawiałeś w międzyczasie geometrię?
co roku jazę na ustawienie geometrii i za każdymrazem trzeba trochę nad nią popracować, nigdynie jest idealnie
niestety drogi mamy pełne dziur i takie są tego efekty
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  22 cze 2010, 19:44
 pomorskie
#26954
kontroluję na bieżąco :wink:, a potrzeba ustawienia była tylko raz :wink: jak do tej pory, Mk5 zachowuje się pod tym względem niemalże jak Mk4, bynajmniej jeżeli chodzi o przód, natomiast tył mówią że jest bardziej podatny na rozregulowanie choć osobiście nie mogę tego potwierdzić
Awatar użytkownika
By Szafa -  23 cze 2010, 11:46
 -------
#27003
jeśli jedzie prosto nigdzie nie ściąga opon nie zjada to jedyne wyjście przestawić kierownice bo ktoś musiał ją źle założyć. co tu wiele cudować na ten temat.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 cze 2010, 12:20
 pomorskie
#27008
Szafa pisze:jeśli jedzie prosto nigdzie nie ściąga opon nie zjada to jedyne wyjście przestawić kierownice bo ktoś musiał ją źle założyć. co tu wiele cudować na ten temat.

nie wiem czy wiesz ale jest coś takiego jak czujnik G85 :wink:
Awatar użytkownika
By krz_p -  23 cze 2010, 15:22
 wielkopolskie
#27026
Szafa pisze:jeśli jedzie prosto nigdzie nie ściąga opon nie zjada to jedyne wyjście przestawić kierownice bo ktoś musiał ją źle założyć. co tu wiele cudować na ten temat.
niestety nie masz racji, kierownicy nie powinno się przestawiać
By AdamekS -  23 cze 2010, 18:12
 -------
#27043
mettenos pisze:nie wiem czy wiesz ale jest coś takiego jak czujnik G85 :wink:

A co to takiego? Czujnik położenia kierownicy?
By mikolaj-variant -  20 cze 2015, 12:50
 kujawsko-pomorskie
#182657
Cześć mam problem krzywo położonym kołem kierownicy, problem ten występuje tylko gdy kolo kierownicy położone w dolnym położeniu, a gdy stopniowo podnosi się się góry to problem ustępuje. Jaka może być przyczyną tego?
Awatar użytkownika
By Krzycho -  20 cze 2015, 13:01
 małopolskie
#182659
mikolaj-variant pisze:Cześć mam problem krzywo położonym kołem kierownicy, problem ten występuje tylko gdy kolo kierownicy położone w dolnym położeniu, a gdy stopniowo podnosi się się góry to problem ustępuje. Jaka może być przyczyną tego?
przeczytaj to co napisałeś...
By mikolaj-variant -  20 cze 2015, 19:07
 kujawsko-pomorskie
#182685
Kiedyś przeczytałem ze jak popełni sie błąd w wypowiedzi na forum to odzew będzie większy i widzę że tak jest. :oczko:
A wracajac do tematu. Chodziło mi o to ze gdy układ regulacji kolumna kierownica jest w dolnym położeniu to koło kierownicy jest przekrecone o około 5 do 10 stopni a gdy płynnie podnoszę do góry to kat ten maleje az w górnym maksymalnym położeniu kierownica jest ok. Dziś zdemontowalem osłonę od karana i faktycznie jak podnoszę lub opuszcza to karadan delikatnie się obraca.
Awatar użytkownika
By major -  20 cze 2015, 21:48
 mazowieckie
#182699
mikolaj-variant pisze:Kiedyś przeczytałem ze jak popełni sie błąd w wypowiedzi na forum to odzew będzie większy i widzę że tak jest. :oczko:
A wracajac do tematu. Chodziło mi o to ze gdy układ regulacji kolumna kierownica jest w dolnym położeniu to koło kierownicy jest przekrecone o około 5 do 10 stopni a gdy płynnie podnoszę do góry to kat ten maleje az w górnym maksymalnym położeniu kierownica jest ok. Dziś zdemontowalem osłonę od karana i faktycznie jak podnoszę lub opuszcza to karadan delikatnie się obraca.
Nie dogodzisz każdemu, dlatego wybrali 0st po środku i juz
By mikolaj-variant -  20 cze 2015, 22:09
 kujawsko-pomorskie
#182701
major pisze:
mikolaj-variant pisze:Kiedyś przeczytałem ze jak popełni sie błąd w wypowiedzi na forum to odzew będzie większy i widzę że tak jest. :oczko:
A wracajac do tematu. Chodziło mi o to ze gdy układ regulacji kolumna kierownica jest w dolnym położeniu to koło kierownicy jest przekrecone o około 5 do 10 stopni a gdy płynnie podnoszę do góry to kat ten maleje az w górnym maksymalnym położeniu kierownica jest ok. Dziś zdemontowalem osłonę od karana i faktycznie jak podnoszę lub opuszcza to karadan delikatnie się obraca.
Nie dogodzisz każdemu, dlatego wybrali 0st po środku i juz
Czyli rozumiem w każdym Golfie jest podobnie ze wraz ze zmiana położenia delikatnie kolo kierownicy się przekrzywia?
I na ustawianiu geometrii powinienem ustawić kierownice pośrodku?