#24839
Więc panowie i panie jestem po wymianie. Opiszę cały zabieg aby uzmysłowić każdemu jak to proste jest.
1. zdejmujemy koło
2. odkręcamy zacisk 13 i 15 potrzebna
3. zdejmujemy zacisk(pamiętajcie aby nie był na ręcznym)
4. zdejmujemy tarczę okręcamy torxem chyba 25 i parę młotków powinna dostać
5. wybijamy dekielek który zaślepia dostęp do śruby
6. wykręcamy śrubę( tu są problemy bo po pierwsze nie wszyscy mają taką nasadkę a po drugie zajebiaszczo dokręcone)
7. zdejmujemy łożysko z piastą powinno zejść lekko
8. zaoszczędzamy jakieś 150zł na stronie, w servisie powiedzieli mi 180, a 30 to koszty piwo dla kolegi i właściciela warsztatu za pożyczenie nasadki)
Kwestia łożyska na rynku jest parę rodzai, ja wybrałem fag(w komplecie śruba i nowy dekielek) zapłaciłem za sztukę 290zł. Przy zakupie trzeba uważać bo są dwa rodzaje i różnią się otworem jedne 30mm a drugie 32mm. U mnie są 32 i nowe łożysko wyglądało tak samo jak stare te same numery.
Nie mam foto story ale może komuś pomoże ten opis.
1. zdejmujemy koło
2. odkręcamy zacisk 13 i 15 potrzebna
3. zdejmujemy zacisk(pamiętajcie aby nie był na ręcznym)
4. zdejmujemy tarczę okręcamy torxem chyba 25 i parę młotków powinna dostać
5. wybijamy dekielek który zaślepia dostęp do śruby
6. wykręcamy śrubę( tu są problemy bo po pierwsze nie wszyscy mają taką nasadkę a po drugie zajebiaszczo dokręcone)
7. zdejmujemy łożysko z piastą powinno zejść lekko
8. zaoszczędzamy jakieś 150zł na stronie, w servisie powiedzieli mi 180, a 30 to koszty piwo dla kolegi i właściciela warsztatu za pożyczenie nasadki)
Kwestia łożyska na rynku jest parę rodzai, ja wybrałem fag(w komplecie śruba i nowy dekielek) zapłaciłem za sztukę 290zł. Przy zakupie trzeba uważać bo są dwa rodzaje i różnią się otworem jedne 30mm a drugie 32mm. U mnie są 32 i nowe łożysko wyglądało tak samo jak stare te same numery.
Nie mam foto story ale może komuś pomoże ten opis.
polo i tfu opel