#94413
trzeba trzeba
a jak ty chcesz samą gum e wymienić??nie do końca chyba rozumiesz o co chodzi z tymi tulejami,tuleja wygląda tak http://allegro.pl/tuleja-wahacza-przod- ... 62747.html" onclick="window.open(this.href);return false; a można tez kupić tuleję razem z mocowaniem i wygląda to tak http://allegro.pl/tuleja-tulejka-wahacz ... 22914.html" onclick="window.open(this.href);return false; wiec jak sam widzisz samej gumy nie wymienisz jak sam widzisz wymieniasz tuleję lub komplet tuleję razem z mocowaniemsoja pisze:W ASO mi powiedzieli, że wymieniają tylko całe tuleje, a nie same gumy.
też tak myślałem że im sie nie chce,każdy robi jak uważa ja jutro będę wymieniał u mnie i mam kupione tuleje pełne z leona cuprysoja pisze:Trzeci. Chodziło mi o to, że ASO wymienia cały komplet z mocowaniem i nie chce bawić się w wymianę tylko środka z gumą.
na pewno tuleje z cupry będą twardsze i trwalsze od tych seryjnych z MK Vsoja pisze:Wiosną wymieniam tuleje przednich wahaczy. Wciąż myślę, czy brać te od cupry. Są twardsze, ale czy mniej trwałe? Czy bardziej pasują do zawieszenia gwintowego? na te pytania nie mam na razie odpowiedzi, ale wiem, że ci co założyli je to sobie chwalą
wypadnięcie?przecież ta tuleja jest wprasowywana w ten korpus i nie ma możliwości wypadnięcia,poza tym siły działające na ta tuleje nie są w stanie spowodować jej wypadnięcia,jeśli ktoś się obawia tego że te tuleje z cupry nie maja tego kołnierza to może sobie zamówić tuleje dedykowane do MK V wzmocnione.unseen pisze:I też nie jest to rozwiązanie do końca zgodne z technologią bo te z cupry nie mają kołnierza który może nie uniemożliwia im wypadnięcie z tego korpusu ale przynajmniej lepiej przytrzymuje na swoim miejscu.