Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By piotriszcz -  04 sie 2018, 18:59
 mazowieckie
#267204
Witam. Problem pojawil się po wymianie tylnych tarcz i klocków . Nowa tarcza po lewej stronie ściera się idealnie natomiast prawa strona tylko niewielki pasek na zewnątrz tarczy. Wszystko było wyczyszczenie i przesmarowane. Z lewej strony wymieniony zapieczony zacisk po prawej gdzie nie ściera dobrze został stary ponieważ był w dobrym stanie. Czy powinienem wymienić zacisk na nowy również po stronie prawej? Czy powodem może być ułożenie się klocków i dotarcie. ? Dzieki Dodałem zdjęcie na szybko dlatego bez zdejmowania koła :(
Obrazek
By piotriszcz -  04 sie 2018, 22:39
 mazowieckie
#267209
Myślisz ze nowa tarcza może być krzywa? Hamulce odpowietrzone kilka razy . Zastanawia mnie ten zacisk czy może być przyczyną gdyż poprzednia tarcza troche skorodowala ale przez zapieczone klocki chyba. Wymieniając tarcze i klocki na nowe w sumie nie ma 100 proc pewności czy zacisk nie miał w tym jakiegos procentowego udziału.
Awatar użytkownika
By bOGDAN -  05 sie 2018, 16:40
 dolnośląskie
#267221
Zatarte prowadnice,żle osadzony klocek hamulcowy w jarzmie .Gdyby : krzywa tarcza ? = bicie przy hamowaniu ,
zapowietrzony układ - jakiś żart , kto to zakładał ? piekarz ?
Zdejmij koło i zobacz co jest nie tak .
By kupszczelisty -  07 sie 2018, 15:41
 wielkopolskie
#267258
Przy starym zacisku została wyczyszczona powierzchnia do której dolega klocek swoją płaską powierzchnią? Obstawiam że jest tam korozja i klocek nie jest ustawiony równolegle do tarczy. Może ewentualnie korozja na styku zacisku z jarzmem w miejscu otworów na śruby. Może prowadnice mają luz lub są zatarte.
By tberent -  08 sie 2018, 11:23
 łódzkie
#267269
Ja przy wymianie tarcz i klocków z tyłu w przypadku kiedy tarcza byka tak zapieczona a jarzmo na przedluzke odkrecane to od razu pojechałem prowadnice szczotką na sprężone powietrze jak i całe jarzmo. Piasta to samo i tam gdzie trzeba to smar a gdzie trzeba to paste temoeraturową.
Takie sytuacje jak masz to efekt (w mojej ocenie ) złego oczyszczenie prowadnic zacisku . Dobrze sprawdziłeś szpilki po których posuwa się zacisk ?


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka