Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By TOPEKx -  04 mar 2019, 21:25
 warmińsko-mazurskie
#272293
Myślałem o wsadzeniu 312/256 mm Lecz tkwi problem.
Pytanie czy już to ktoś robił?
Mój pomysł to taki , że zwrotnica passata 170
Zacisk jarzmo to samo z passata . I wtedy nowe tarcze+ klocki.
Wiadomo zaciski zregeneruje itp itd
Wszystko zrobie sam, tylko szukam lepszego poomysłu niż moj .
Ma ktoś jakis
Awatar użytkownika
By Rumak -  06 mar 2019, 18:57
 pomorskie
#272331
Robiłem każda kombinacje w mk5 od 288mm na 312mm i kończąc na 345mm. to sano z tylna osia.
Jak masz zwrotnice pod jarzma przykręcane to wszystko od 288mm w górę pasuje p&p. Takie zwrotnice miały choć by 2.0tdi/2.0tsi
Awatar użytkownika
By Bambus9311 -  24 cze 2019, 22:23
 lubuskie
#275315
Czy zacisk z A6 C6 3.2 FSI / 3.0 TDI / 2.7 TDI z tarcza 347mm wejdzie do Golfika chodzi, żeby było bez żadnych adapterów itp. Lub jeżeli ktoś może ma jakąś listę i mógłby się podzielić z czego, jaki zacisk pasuje byłbym wdzięczny :yes2:

Golfik 2.0 TFSI
Ostatnio zmieniony 25 cze 2019, 23:00 przez Bambus9311, łącznie zmieniany 1 raz.
By Jares -  21 sie 2019, 21:34
 podkarpackie
#276484
Witam po bardzo długiej przerwie.
Robie swap hebli z 280mm na 345mm i z 256mm na 310mm, mam w zwiazku z tym dwa pytania :
1. Jakie potrzebuje przewody (przod i tyl) hamulcowe? Moje beda ok, kupić z R32 czy jeszcze coś innego?
2. Poratuje ktos nr oslon tarcz przednich? Lub ma do sprzedania w sensownym stanie?

Pzdr.
By Jares -  23 sie 2019, 20:51
 podkarpackie
#276538
Rumakooo pisze:
23 sie 2019, 12:45
Jeśli robisz przejście z 280mm na 345 to potrzebne Ci zwrotnice bo z tego co pamiętam to przy 280mm sa jarzma na stałe z piasta . Musisz mieć zwrotnice od 288/312mm wówczas jarzma sa przykręcane i zaciski od r32 czyli pod tarcze 345mm pasuja p&p.

Tarcze kotwiczne czyli te osłony które przychodzą za tarcze hamulcowa dostaniesz w aso nie są to kosmiczne koszta, kupowałem ale ceny nie pamiętam . Przewody musisz kupić od r 32 bo są inne jak w standardowych wersjach.
Zwrotnice wiem, kupiłem kompletny swap, brakuje mi tylko przewodow, przednich oslon (zjadła je korozja) i amory do zmiany ale to nie problem :oczko:

1K0615311C 1K0615312C to sa dobre numery tych oslon?
Rozumiem ze tył P&P wszystko włącznie z przewodami tak?

https://allegro.pl/oferta/oe-vag-oslona ... 7714163860
Jak dobrze widze to sa te oslony tak?

Podpowie ktoś?
Awatar użytkownika
By Rumak -  26 sie 2019, 0:34
 pomorskie
#276593
Tak przewody to te na przód do tyłu są takie krótkie przewody. Ja wkładałem do siebie przewody w oplocie marki hell. :)
Awatar użytkownika
By Rumak -  26 sie 2019, 12:25
 pomorskie
#276600
Tak będzie pasował. Jeszcze blaszki sobie kup do zabezpieczenia przewodów no stare są w większości przypadków skorodowane. :)
Awatar użytkownika
By Bambus9311 -  02 wrz 2019, 21:26
 lubuskie
#276775
Witajcie czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć z czego można jeszcze wrzucić zaciski na oś tylną pod tarcze 310mm prócz s3 leona R32 itp ? Chodzi mi o to czy np z Phaetona pasują czy coś

Bo nie ukrywam cena dwóch zaciskow s3 R32 mnie troche przeraża :D

Dzieki za pomoc :)
By golfer_1984 -  03 wrz 2019, 20:46
 podkarpackie
#276798
Bambus9311 pisze:
02 wrz 2019, 21:26
Witajcie czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć z czego można jeszcze wrzucić zaciski na oś tylną pod tarcze 310mm prócz s3 leona R32 itp ? Chodzi mi o to czy np z Phaetona pasują czy coś

Bo nie ukrywam cena dwóch zaciskow s3 R32 mnie troche przeraża :D

Dzieki za pomoc :)
To jaka to cena cię przeraża?
Awatar użytkownika
By Bambus9311 -  03 wrz 2019, 21:31
 lubuskie
#276799
No póki co to znajdywałem tylko 2 zaciski srednio po 800 zł do regeneracji z a 4-5 stowek byłbym w stanie kupić te zaciski do regeneracji dlatego się pytam do phaetona 2 zaciski za 300 są