Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By golfer_1984 -  20 sty 2016, 15:20
 podkarpackie
#211207
Bartolomeo171 pisze:Popowiedzcie mi, czy pchać się w 19ki mając wersję GT i zmienione sprężyny na -40? przy 17kach 225/40 oryginałach GT mam "na jeden palec" szczeline z przodu i z tyłu. 19 to dobra opcja? czy max 18?
19 Cali :clap:
By W1lQ -  21 sty 2016, 15:30
 małopolskie
#211355
Gdzies po amerykanskich forach krazy fajne porownanie wplywu wielkosci feli na wlasciwosci jezdne auta. Bodajze byl to jakis skan z niemieckej gazety, a wszystko bylo robione na referencyjnym GTI V.

I'm wieksze fele oczywiscie lepsza precyzja prowadzenia bo kapec nie plywa. Niemniej, zwieksza sie waga a z nia idzie gorsze przyspieszenie i hamowanie. Na torze najlepsze czasy trzaskaly GTI z 16 i 17.
By Jares -  21 sty 2016, 19:22
 podkarpackie
#211373
Bartuś pisze:
bombelk pisze:o Panie, dziewiętnastki to już kosmos, polecam jeździć tylko po autostradach
W cale nie masz racji, 19" spokojnie felga na co dzień
Popieram ;)
Awatar użytkownika
By stotas -  24 sty 2016, 12:40
 wielkopolskie
#211770
Witam

Mam możliwość zakupić felgi 3sdm 0.05 o parametrach 18'' 8,5J et 42 + 9,5J et 40 5x112 . Pytanie czy bez problemów upakuje do golfa v, szczególnie mam wątpliwości o tylne koła. W tej chwili mam pro kit -30. Dajcie znać czy zmieszczę koła i jak to będzie jeździło i wyglądało. Pozdro
Awatar użytkownika
By stotas -  24 sty 2016, 13:00
 wielkopolskie
#211779
Soad7 pisze:Moim zdaniem ten komplet 3sdm jest dedykowany do golfa V pod warunkiem że nie założysz jakiś szerokich opon.
Też wyczytałem ze dedykowany, ale są też zestawienia 4x8,5j. Opony w komplecie 9,5J - opona dunlop sp sport 3mm 225/40 rok 13 ET: 40
8,5J opona falken ZE 912 5mm 215/40 rok 13 ET 42. Ale tył trochę będzie wystawał, ze wspominasz o naciągu opony?
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 44