#282590
Zamierzam wymienić osłonę zewnętrznego przegubu w 1.9 TDI 105KM (pęknięta guma). Ogólnie nie chcę robić zbieżności dlatego mam pytanie do Was jako nie robiłem tego jeszcze w MK5:
1) Czy odłączenie końcówki drążka kierowniczego pozwoli mi na wyciągnięcie przegubu z koła? Ogólnie wszyscy piszą o demontażu trzpieniu na wahaczu, ale znalazłem też opis, że ktoś ściągnął tylko końcówkę drążka.
2) Mam zestaw GKN 656444590 gdzie znajdują się 2 woreczki smaru po 80g. Przeważnie jak kupowałem osłony znajdował się jeden woreczek. Czy to znaczy, że ta osłona jest większa i muszę wcisnąć dwa woreczki ?
1) Czy odłączenie końcówki drążka kierowniczego pozwoli mi na wyciągnięcie przegubu z koła? Ogólnie wszyscy piszą o demontażu trzpieniu na wahaczu, ale znalazłem też opis, że ktoś ściągnął tylko końcówkę drążka.
2) Mam zestaw GKN 656444590 gdzie znajdują się 2 woreczki smaru po 80g. Przeważnie jak kupowałem osłony znajdował się jeden woreczek. Czy to znaczy, że ta osłona jest większa i muszę wcisnąć dwa woreczki ?