Ja się zapytam.... czy inżynier podczas projektowania śruby brał pod uwagę smarowanie... odpowiedz brzmi nie. Jeżeli chodzi o połączenia śrubowe, to nie widzę różnicy, czy nowe czy stare.
Temu, któremu przyjdzie zmieniać koło w szczerym polu skacząc po kluczu z beczącym dzieciakiem na tylnym siedzeniu i wściekłą żoną z pms, nie w głowie będą założenia konstruktora śrub, tylko myśl "a mogłem durny dać kapkę tawociku"
Nasze forum powstało w 2006 roku, z końcem roku 2015 mieliśmy ponad 6000 użytkowników. Jesteśmy pierwszym forum w Polsce o tematyce Golfa V'tki. Zrzeszamy głównie fanów modelu VW Golf V a także Jetty, Golfa Plus i innych aut z grupy VAG. Można tu znaleźć wiele użytecznych porad eksploatacyjnych, rozwiązań technicznych na bolączki występujące w V-ce jak i szereg opisów modyfikacji.