Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 lis 2017, 14:12
 pomorskie
#258980
@Cimek też się wahałem bo podobno cały listopad ma być na plusie ale wczesne poranki mogą zaskoczyć więc mając czas zdecydowałem się

Dodano po 1 minucie 46 sekundach:
trzy koła tylko zmieniłem, czwartego :ireful: :censored: :censored: :censored: :censored: nie mogę zdjąć tak trzyma, za cholerę :silence: mam za mały młot, muszę podjechać do wulkanizacji bo nie daję rady :ireful:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 lis 2017, 17:06
 pomorskie
#258988
tak jak mówiłem, jak nie idzie młotkiem to trzeba ... większym młotkiem :P w końcu puściło

Dodano po 2 minutach 42 sekundach:
Cimek pisze:
16 lis 2017, 16:41
@A-R-T-U-R No miesiąc to może nie :laugh: trzeba wielosezon i po kłopocie :tooth: przy naszych zimach :hmmm: choć z drugiej strony -coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.
następnym razem wezmę pod uwagę wielosezonowe zwłaszcza w aucie z napędem 4x4 :hmmm:
Awatar użytkownika
By morfeusz747 -  18 lis 2017, 12:19
 wielkopolskie
#259051
Kilgore pisze:
16 lis 2017, 18:23
Mam drugi sezon wielosezonowe w aucie poruszajacym się w terenie miejskim i podmiejskim. Polecam.
Jak u ciebie z hałasem od opon?
Mam u siebie goodyear vector 4seasons i irytuje mnie szum dobiegający za moim pleców :) Na lato zakładam Laufeny i błoga cisza.
By bigcreative -  24 lis 2017, 9:27
 wielkopolskie
#259334
A przy okzaji tematu wymiany kół z czystej ciekawości zapytam, czy któryś z was przy wymianie kół używa smaru do śrub? Teoretycznie nie powinno się smarować połączeń gwintowych ale spotkałem ale z opiniami mechaników i to leciwych stażem, którzy jednak używają smaru. Jak to u was wygląda?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
By Mettenoos -  24 lis 2017, 9:46
 pomorskie
#259336
Ja używam wd40 do szpilek, z tego co wiem to nie ma przeciwskazań do śrub choć zbyt duża ilość w przypadku tarczobębnów czy bębnów może dostać się na szczęki, nie należy stosować smarów na piastę bo tworzy powłokę pomiędzy felgą a piastą choć kilka dni temu sąsiad mechanik poradził aby piastę delikatnie przesmarpwać olejem to nie będzie się zapiekać
By kuba94 -  24 lis 2017, 10:16
 pomorskie
#259337
Znajomy wulkanizator używa smaru miedzianego delikatnie na piastę i na śruby. Twierdzi że chemia odparuje i zostanie tylko delikatna warstwa miedzi i zawsze sie nic nie zapiecze. Osobiście już tak robię 2 lata i nic niepokojącego nie zaobserwowałem a felgi rzeczywiście się nie zapiekają ale może być to przypadek.
By bigcreative -  24 lis 2017, 10:47
 wielkopolskie
#259340
Przeciwnicy smarowania zapytają: "czy producent smaruje śruby w nowych autach?" I zapewne na 100% odpowiedź będzie brzmiała "nie". Ale czy można porównywać nowe pachnące auta ze starymi?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka