Problem z hamulcami.
: 25 lut 2021, 11:14
Panowie mam pewien dziwny problem.
W tamtym roku padła mi pompa sprzęgła i wysprzeglik przy tym wymieniony został płyn hamulcowy tarcze plus klocki.
Problemem jest ze rano jak jadę i jest zimno pedał hamulca jest wyraźniej twardszy i podczas lekkiego hamowania gdy chce dohamowac czuję większy opór pod hamulcem( jakby coś pod nim było) niż na ciepłym. Gdy auto się rozgrzeje problem zanika hamulec jest miękki(nie wpada w podłogę) auto hamuje też bardzo dobrze. W lato odrazu był miękki, czyżby coś z płynem się działo?
Serwo trzyma ciśnienie bo po nocy nadal trzyma. Tak ma być czy coś się dzieje?
Kolejna sprawa że zaczęło coś piszczeć, obcierać w tylnym prawym kole podczas jazdy, najbardziej się nasila na lekkich zakrętach w prawo. Gdy tylko przyhamuje lub zaciągnę na chwilę ręczny piszczenie ustępuje, wraca jak wjadę w nierówność lub po dłuższej jezdzie. Samochód został podlewarowany i wtedy podczas obracania dźwięku żadnego nie ma.
W tamtym roku padła mi pompa sprzęgła i wysprzeglik przy tym wymieniony został płyn hamulcowy tarcze plus klocki.
Problemem jest ze rano jak jadę i jest zimno pedał hamulca jest wyraźniej twardszy i podczas lekkiego hamowania gdy chce dohamowac czuję większy opór pod hamulcem( jakby coś pod nim było) niż na ciepłym. Gdy auto się rozgrzeje problem zanika hamulec jest miękki(nie wpada w podłogę) auto hamuje też bardzo dobrze. W lato odrazu był miękki, czyżby coś z płynem się działo?
Serwo trzyma ciśnienie bo po nocy nadal trzyma. Tak ma być czy coś się dzieje?
Kolejna sprawa że zaczęło coś piszczeć, obcierać w tylnym prawym kole podczas jazdy, najbardziej się nasila na lekkich zakrętach w prawo. Gdy tylko przyhamuje lub zaciągnę na chwilę ręczny piszczenie ustępuje, wraca jak wjadę w nierówność lub po dłuższej jezdzie. Samochód został podlewarowany i wtedy podczas obracania dźwięku żadnego nie ma.