#285485
Aby to było ok zrobione to trzeba drymelem ze szczotką wyczyścić gniazdo tego oringa co tłok chodzi. Tam sie amelinium utlenia i wtefy zaciska uszczelkę i blokuje tlok.
Caly zesraw kupisz za okolo 50zl a nowy fabryczny zacisk np skv nty za 160zl.
Ja nie widziałem sensu w zabawy doktoraty przy rozbieraniu zacisku . kupiłem dwa nowe i jak sprawdzałem po roku to nie moge uwierzyć ze kolo tylne moze obracać sie tak swobodnie. Tarcze hamulcowe tyl po długiej jeździe maja temp taja jak karoseria auta zimne a nie jak wczesnej taka sama jak przednie lub cieplejsze.
Bez typowo dedykowanych kleszczy zegera nie rozbierzesz całego tylnego zacisku.
To Jeszce koszt narzędzi. Robota głupiego
Caly zesraw kupisz za okolo 50zl a nowy fabryczny zacisk np skv nty za 160zl.
Ja nie widziałem sensu w zabawy doktoraty przy rozbieraniu zacisku . kupiłem dwa nowe i jak sprawdzałem po roku to nie moge uwierzyć ze kolo tylne moze obracać sie tak swobodnie. Tarcze hamulcowe tyl po długiej jeździe maja temp taja jak karoseria auta zimne a nie jak wczesnej taka sama jak przednie lub cieplejsze.
Bez typowo dedykowanych kleszczy zegera nie rozbierzesz całego tylnego zacisku.
To Jeszce koszt narzędzi. Robota głupiego