Ok dzięki tym się zajmie ten co ustawia geometrie, auto mechanicznie sprawne jadę na ustawienie geometrii.
Potem opisze kontrolkę co się zapala po skręceniu kierownicy w lewo, błędów brak a czujnik się zrobi po geometrii bo teraz kierownica nie na środku, kontrolka gaśnie po ponownym odpaleniu auta jak krerownica nie jest skręcona w lewo na max.
Dodano po 1 dniu 21 godzinach 1 minucie 42 sekundach:
Rozmawiałem z diagnostami twierdzą że tak można jeździć i nic nie powinno się stać.
ale nadal występuje problem tej kontrolki od hamulców świeci teraz na stale.
Sprawdziłem podłączenie klocka po lewej stronie bo tam są tylko przewody od klocka hamulcowego kiedyś była wymieniana wtyczka to zrobione jest ok. Przerwa musi być na obwodzie gdzieś chyba do "bordnetz".
Pozostaje kwestia kalibracji kierownicy żeby mechanizm wspomagania pracował poprawnie.
Tu proszę o pomoc, jak to prawidłowo wykonać urządzeniem "Autel".
Dodano po 5 godzinach 45 minutach 13 sekundach:
Te ustawienie geometrii do przyjęcia po konsultacji z innymi diagnostami. Oczywiście uważam ze trochę to lenie, mogli by delikatnie przesunąć górne mocowania amortyzatorów po poluzowaniu śrub i pewno by było na zielonym polu, tu mi na forum w poprzednich postach sugerowano.
Pozostało oprócz tego ustawić
czujnik G85 czyli czujnik konta skrętu, żeby mieć kierownicę ustawioną na środku.
To znajdziecie na filmach na YouTube jak się to robi VCDS -
ja chciałbym to wykonać Autel MK808TS.
Pozostaje ta nieszczęsna kontrolka od hamulców gdzieś przerwa w obwodzie? dziś sprawdziłem przy kole podłączenie i przewody ok.
Zobaczę co się stanie po regulacji czujnika G85 czy maja coś ze sobą wspólnego.