Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  10 lip 2018, 1:21
 pomorskie
#266537
szukaj pisze:
10 lip 2018, 0:19

Po rozkodowaniu VIN wyszło mi że mam 1ZFDisc brakes, front (Geomet D), czyli jak się nie mylę 280,
Mając rozkodowany Vin i plik txt to ETKA określa konkretny rozmiar tarcz w mm dla auta
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  10 lip 2018, 13:55
 pomorskie
#266546
Miałem MIKODY w dwóch autach i nie mam powodu aby na nie narzekać miałem też TRW i też są OK, oczywiście że można droższe ATE, Textar czy Zimmerman tak samo jak można jeździć na oponach Barum albo Continental, kwestia wyboru i kasy
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  11 lip 2018, 8:52
 pomorskie
#266577
Też miałem klasowe opony nie raz jak i budżetowe i te klasowe niejednokrotnie są mniej komfortowe w użytkowaniu niż budżetowe.Jezdze obecnie na Barum i żadnej przepaści nie ma.

Jeździłeś na mikodach czy tylko krytykujesz bo są tańsze i polskie?
By wojtek-e30 -  11 lip 2018, 9:18
 warmińsko-mazurskie
#266578
Ja jeździłem na Mikodach oraz Rottingerach ( to praktycznie to samo, ten sam producent) , miałem je w BMW 540 co prawda na tyle ale świetnie dawały radę i spokojnie mogę je polecić, sporo ludzi na tym jeździło i to w mocnych Beemkach i zdecydowana większość je chwaliła.
Zdecydowanie nie polecam tarcz ATE - będę to chyba już zawsze powtarzał, bo kilka razy się przejechałem na nich - dziadostwo co po kilku hamowaniach się przegrzewa bo jest z jakiegoś gównolitu i mamy piękne bicie na kierownicy chociaż tarcza jak nowa.
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  11 lip 2018, 9:23
 dolnośląskie
#266580
Mettenoos pisze:
11 lip 2018, 8:52
Też miałem klasowe opony nie raz jak i budżetowe i te klasowe niejednokrotnie są mniej komfortowe w użytkowaniu niż budżetowe.Jezdze obecnie na Barum i żadnej przepaści nie ma.
poczekaj poczekaj... każde nowe sa OK. z biegiem czasu zobaczysz różnice a z pewnością ja usłyszysz :D
Mettenoos pisze:
11 lip 2018, 8:52
Jeździłeś na mikodach czy tylko krytykujesz bo są tańsze i polskie?
nie jeździłem i nie krytykuję :cool:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  13 lip 2018, 13:58
 pomorskie
#266622
minusem Mikody jest to, że bęben który jest na piaście szybciej koroduje niż w bardziej klasowych tarczach, dobrze jest od razu jak jest nowy pomalować go jakąś antykorozyjną farbą, w TRW miałem ranty i bęben pomalowany czarną farbą, mikoda tego nie miała, chodzi tu jedynie o kwestię wizualną bo z technicznego punktu widzenia nie ma to znaczenia

Obrazek

wojtek-e30 pisze:
11 lip 2018, 9:18

Zdecydowanie nie polecam tarcz ATE - będę to chyba już zawsze powtarzał, bo kilka razy się przejechałem na nich - dziadostwo co po kilku hamowaniach się przegrzewa bo jest z jakiegoś gównolitu i mamy piękne bicie na kierownicy chociaż tarcza jak nowa.
to dziwne bo często ATE idzie na pierwszy montaż, najwyraźniej jest ATE i ATE
By kuba94 -  26 lip 2018, 14:19
 pomorskie
#266993
Posiada ktoś zestaw założony ferodo ( chodzi mi o komplet tarcza + klocek wszystko od ferodo) . Klocki to w zasadzie użytkuje bo robią dla vw i mam na aucie ale o tarczach opini nie znalazłem a chętnie bym wrzucił taki komplet na przód .
By Rost -  26 lip 2018, 15:36
 małopolskie
#266994
Częsty zestaw to tarcze Brembo + klocki Ferodo. W przypadku tarcz ważne żeby był to sprawdzony dostawca, który ma oryginalny asortyment, ponieważ łatwo trafić na podrobioną część.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 43