Tak mnie wypościli po regulacji ta druga wykonana bo ciągnęło mnie w prawo łgali i kombinowali kierownica nie na środku była obawiam się że kierownice przełożyli na kolumnie itp. ja im nie wieże naciągnęli na wymianę tulei 2 tulei co pół roku temu wymieniane.
Dodano po 11 minutach 22 sekundach:
Cimek to
Golf V 1,9 TDI Trend 3D.1k0
Dodano po 32 minutach 49 sekundach:
Tak mi ustawili obróciłem obrazek.
Golf V 1K0 1,9 TDI 2006 3D
Dodano po 55 minutach 5 sekundach:
Może przybliżę historię naprawy.
Miałem z tyłu wy ząbkowane opony (opony po Niemcu były na tyle a z przodu używki) i kierownice nie na środku rozmieszczoną.
Mechanik poradził mi żebym pojechał na geometrie 3d bo to jest zawieszenie "wielo-wachaczowe" i go nie ma czym ustawić. Więc pojechałem na geometrie 3d.
Wymienili tuleje tylne wahacza przedniego (które pół roku temu sam wymieniałem z mechanikiem -może uszkodziliśmy ją wymieniając rozrząd bo był silnik lewarowany itp.).
Wyregulowali zbieżność ten pierwszy obrazek i kierownice ustawili na środku.
Ewidentnie ciągnęło na prawo tłumaczyli ze jest dobrze ale wydruk za kilka dni.
Po kilku dniach pojechałem po wydruki wzięli auto na geometrie i zrobili nowy wydruk -dziwnym trafem potem odnaleźli stary wydruk a auto przestało ściągać w prawo
-dali ten ostatni pionowo obrazek wydruk i stwierdzili że jest ok.
(Tera mam przełożone opony z tyłu na przód).
Ja chce bezpiecznie jeździć jak widzisz oni z tyłu chyba w ogóle nie ruszyli geometrii tylko 2 razy przód (ciekawe jak kierownice ustawili czy czasami nie przekładając ją?)
Czy to jest w granicach normy? (zdaję sprawę że golfy od początku maja coś nie tak z tą geometrią)
Co robić?