Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By Sylwestro -  21 lut 2013, 19:33
 -------
#93003
Z przodu kąt pochylenia nie ma regulacji a z tyłu nie jestem pewnien czy na wielowahaczu jest regulacja.Ale nie rozumiem w czym problem skoro masz wydruk z warsztatu to oznacza że zbieżność masz ustawioną tak???
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 lut 2013, 19:36
 pomorskie
#93004
Sylwestro pisze: a z tyłu nie jestem pewnien czy na wielowahaczu jest regulacja. ?
jest

e-klasa nic nie widzę na twoim wydruku, pomroczność jasna albo mój komp nie wyświetla :?

ja miałem tak :

Obrazek
By e-klasa -  21 lut 2013, 20:04
 kujawsko-pomorskie
#93013
No tak mam ale chcialem sie poradzic czy jest dobrze ustawiony..No I w jaki sposob mozna sprawdzic czy sa dobrze ustawione katy
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 lut 2013, 20:05
 pomorskie
#93015
przecież na wyduku masz nastawy przed i po ustawieniu, nie rozumiem twojego kolejnego problemu :idea:
No I w jaki sposob mozna sprawdzic czy sa dobrze ustawione katy
jak w jaki sposób :?: wsiadasz do auta, przekręcasz zapłon i odpalasz auto, udajesz się do stacji diagnostycznej czy mechanika dysponującego odpowiednim sprzętem, wysiadasz z auta a dalej oni robią swoje 8)
By Sylwestro -  21 lut 2013, 20:26
 -------
#93017
e-klasa jak bardzo chcesz sobie posprawdzać to masz na wydruku rubrykę pomiar końcowy oraz rubrykę zalec. ustawienia fabryczne oraz tzw tolerancję .Patrzysz czy parametry pomiaru końcowego pokrywają sie z ustawieniami fabrycznymi ,ewentualnie czy mieszczą się w granicach tolerancji i po problemie.A skoro byłeś w warsztacie i ktoś na beissbarthem Ci ustawiał geometrię to nie wiem po szukać na siłę problemów :P
Awatar użytkownika
By Danielo -  25 lut 2013, 13:08
 dolnośląskie
#93232
Sylwestro pisze:Z przodu kąt pochylenia nie ma regulacji a z tyłu nie jestem pewnien czy na wielowahaczu jest regulacja.Ale nie rozumiem w czym problem skoro masz wydruk z warsztatu to oznacza że zbieżność masz ustawioną tak???
Z tyłu jest regulacja pochylenia kola i to w dosc duzym zakresie .
By hubson77 -  27 lut 2013, 21:06
 mazowieckie
#93398
Podłącze się na chwilę pod temat:
w przedniej osi różnica między pochyleniem kół wynosi 0,72'
lewe -0,28'
prawe -1,00'
wiem, że dopuszczalna wartość to 0,30' minuty
czy według Was powinienem się tym jakoś szczególnie martwić?
Wiem, że ustawienie kątów przednich kół wymaga więcej pracy niż w innych samochodach i pytanie czy taka różnica może w jakiś sposób wpłynąć na jazdę czy opony? czy może to zignorować?
Awatar użytkownika
By Tadek -  05 mar 2013, 15:57
 zachodniopomorskie
#93691
jak dla mnie to nic wielkiego nie powinno sie dziać
chociaż mi na zbieżności ustawiali wszystko idealnie lewa strona była identyczna z prawą.
tylną oś ma bardzo duży kont regulacji ja miałem -2*50
By hubson77 -  06 mar 2013, 9:09
 mazowieckie
#93733
-2,5 stopnia to całkiem sporo :)
jestem umówiony na sobotę w skodzie na geometrię, zobaczymy co powiedzą.
cały czas mam problem z drżeniem kierownicy, dlatego próbuję wyeliminować wszystkie potencjalne zagrożenia..
By hubson77 -  10 mar 2013, 21:36
 mazowieckie
#94013
Byłem na ustawieniu geometrii w Skodzie i okazało się, że kąty są w normie, jedynie zbieżność była trochę przestawiona i dlatego ściągało w prawą stronę. Teraz wszystko jest ok. Nie wiem czemu, ale wartości początkowe między warsztatami znacznie się różniły :)
By KR!S -  06 maja 2019, 9:11
 podkarpackie
#273973
Czy w golfie V ustawia się kat pochylenia koła z tylu?